| کد مطلب: ۴۶۳۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد

پیام تبریک مدیرعامل پاکسان به مناسبت روز کارگر

حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان در پیامی روز کارگر را به همه کارگران ایران اسلامی خصوصا پرسنل شریف و توانمند شرکت پاکسان تبریک و تهنیت گفت.

پیام تبریک مدیرعامل پاکسان به مناسبت روز کارگر

آرمان ملی آنلاین - حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان در پیامی روز کارگر را به همه کارگران ایران اسلامی که در جبهه تولید کار و تلاش می‌کنند خصوصا پرسنل شرکت پاکسان تبریک و تهنیت گفت.

متن کامل پیام به این شرح است؛

کارگران سنگ بنای توسعه و صنعت این مرز و بوم هستند و خرسندیم که در این مجموعه افراد شریفی مشغول به کارند که هر یک به تمامی برای تداوم تولید و اشتغال در این مجموعه متعهدانه کار می‌کنند و برای اعتلای صنعت کشور از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند.

همکاران ارجمندم در شرکت پاکسان بی شک شما کارگران محور اصلی کار، سرمایه‌های انسانی هستید و خدمات و تلاش یکایک شماست که موفقیت هر چه بیشتر این مجموعه را تضمین و تثبیت می‌کند.

در سالی که مزین به شعار «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی» است، مهم‌ترین نقش کلیدی را در این مجموعه شما کارگران ایفاء می‌کنید و همه ما در پیکره پاکسان در خدمت هموطنانی هستیم که ما را می‌شناسند و به محصولات مان به عنوان تولیدکننده‌ای متعهد اعتماد دارند.

همه ما تلاشگرانی هستیم که مأموریت بزرگ‌مان سلامت و بهداشت جامعه است و برای تحقق این اهداف شرافتمندانه چرخ‌های عظیم این صنعت را به گردش درمی آوریم.

شرکت پاکسان همواره به‌عنوان یکی از ارکان صنعت شوینده کشور که با اتکا به‌تمامی امکانات، زیرساخت‌ها و ظرفیت‌هایش و نیز بهره‌گیری از فرصت‌های ممکن، طیف متنوعی از محصولات را تولید می‌کند همواره کوشیده با بهره گیری از نیروی انسانی کارآزموده بهترین‌ها را در سبد خانوار ایرانی قرار دهد و شایسته نام بزرگ پاکسان باشد.

فرارسیدن روز کارگر، روز تجلیل از دست اندرکاران توسعه و پیشرفت صنعت کشور را به‌تمامی کارگران توانمند و پرتلاش ایران اسلامی تبریک می‌گویم و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عباداتتان در ماه صیام، امیدوارم خادمینی شایسته برای مردم بزرگوار ایران اسلامی باشیم و برای سربلندی کشورمان بیش از همیشه تلاش کنیم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار