به روزرسانی درگاههای ارتباطی آنلاین پگاه
مسیرهای ارتباطی آنلاین شرکت صنایع شیر ایران به روز رسانی و تکمیل شد.
آرمان ملی آنلاین -به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، علاوه بر درگاههای ارتباطاتی گذشته در شبکه های اجتماعی، ارتباط مشتریان و ذینفعان از طریق سامانه پیامک و تلفن ٠٢١۴٢٠۴٧ یا چت آنلاین ٢۴ ساعته پگاه ( آدرس سایت pegah.ir) نیز برقرار شده است.
بر پایه این گزارش، در قالب برنامه جامع CRM پگاه که به تازگی رونمایی شد، رویکردی متمرکز در واحد ارتباط با مشتریان صنایع شیر ایران ایجاد و مسیرهای ارتباطاتی شرکتهای تابعه پگاه نیز همسان شد.
ارسال نظر