پژوهشکده بیمه برگزار کرد:
جلسه بررسی چالشها و مسائل پیش روی شبكه فروش و ارتقا توانمندی فعالین صنعت بیمه در حوزه تحول دیجیتال
با هدف بررسی چالشها و مسائل پیشروی شبکه فروش و در راستای همافزایی و ارتقا توانمندی فعالین صنعت بیمه در حوزه تحول دیجیتال، جلسهای به دعوت پژوهشکده بیمه و با حضور مسئولین ذیربط از بیمه مرکزی ج.ا.ا، سندیکای بیمهگران ایران، نمایندگان تشکلهای صنفی، همچنین منتخبی از مدیران عامل شرکتهای فناورانه (استارتاپ) و مدیران عامل شرکتهای عرضه کننده بسترهای کسبوکار برخط بیمهای، روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه سال جاری برگزار گردید.
آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه،در این جلسه، دکتر کردبچه، رییس پژوهشکده، بر اهمیت گفتمانسازی در فضای تحول دیجیتال تصریح نموده و با اشاره به تاکیدات رییس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا در این موضوع، بر تسریع فرآیند بررسی و ارائه راهکارهای لازم تاکید نمود. از مهمترین موضوعات مورد بررسی در این جلسه میتوان به "اصلاح قوانین و مقررات موجود به ویژه آییننامه ۷۵ و اجرای برخی بندهای مغفولمانده از این آییننامه"، "ارائه و تقویت آموزشهای تخصصی لازم در خصوص فاوا و فضای تحول دیجیتال به فعالین صنعت اعم از کارگزارن، نمایندگان، مدیران و ..."، "تقویت نظارت بر عملکرد شرکتهای بیمه توسط بیمه مرکزی ج.ا.ا. در حوزه کسبوکارهای برخط و تحول دیجیتال"، "توسعه زیرساختهای لازم و تسهیل فعالیت شرکتهای فناورانه در صنعت بیمه از سوی بیمه مرکزی ج.ا.ا." و "وضع استانداردهای مربوط به محرمانگی و حاکمیت داده" اشاره کرد.
در پایان جلسه بر ضرورت تداوم این دست جلسات، آمادگی پژوهشکده در همکاری با تشکلهای صنفی و فعالین فناوری در خصوص تحول دیجیتال و رفع چالشهای آنها و مشارکت فعال همه طرفها در زمینه حل مسائل مطرح شده، تاکید شد.
ارسال نظر