| کد مطلب: ۴۴۰۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد

بومی سازی تجهیز SAFE SET با کاربرد موجگیری سرد در فولاد اکسین خوزستان

معاونت فنی و بهره برداری شرکت فولاد اکسین پیرامون ساخت SAFE SET با کاربرد موجگیر سرد توسط متخصصین این شرکت گفت: ناحیه تکمیلی خط تولید فولاد اکسین مجهز به دستگاه موجگیر سرد می باشد که با عبور دادن ورق از میان دو ردیف غلتک، موج و تنش های باقی مانده در محصول را از بین می برد.

بومی سازی تجهیز SAFE SET با کاربرد موجگیری سرد در فولاد اکسین خوزستان

آرمان ملی آنلاین - مهندس ابوعلی تصریح کرد: این موجگیر مجهز به کوپلینک های هیدرولیکی (SAFE SET) بوده که مانند یک فیوز عمل می کنند و در انحصار دو سازنده آلمانی و سوئدی در دنیا می باشد و علی رغم نیاز شدید، به دلیل تحریم های ظالمانه تا کنون تامین نشده اند، به همین جهت طراحی و ساخت کامل یک دستگاه SAFE SET به روش مهندسی معکوس در دستور کار متخصصین این شرکت در واحد کارگاه مرکزی قرار گرفت و پس از بررسی و آنالیز متریال و نحوه عملکرد تجهیز، از تمامی قطعات نقشه تهیه شد و پروسه ساخت قطعات مرحله به مرحله انجام شد.

معاون فنی و بهره شرکت افزود: در ادامه این موفقیت متخصصان این شرکت اقدام به طراحی و ساخت میز تست، جهت آزمون تجهیز ساخته شده نمود تا از صحت عملکرد قطعه ساخته شده قبل از نصب اطمینان حاصل کنند و خوشبختانه تجهیز بومی سازی شده با موفقیت تست و نصب گردید.

مهندس ابوعلی بیان کرد، این تجهیز با 30 درصد قیمت مشابه آلمانی ساخته شد و از اردیبهشت 1400 روی موجگیر سرد در حال کار می باشد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار