| کد مطلب: ۴۴۰۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد

در راستای توسعه همکاری و هم افزایی تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین:

جلسه هم افزایی مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره تعاونی با مدیر اموراداری و منابع انسانی برگزار شد

۶ دی ماه سال جاری جلسه تعاونی مصرف کارکنان با حضور مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره تعاونی مصرف کارکنان شرکت فولاد اکسین با واحد اموراداری و منابع انسانی این شرکت برگزار شد.

جلسه هم افزایی مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره تعاونی با مدیر اموراداری و منابع انسانی برگزار شد

آرمان ملی آنلاین -درابتدای این جلسه مدیرعامل تعاونی مصرف با توجه به فعالیت های تعاونی مصرف کارکنان که در نهایت به رضایت مندی خانواده فولاد اکسین می انجامد: از زحمات و حمایت های مدیر اموراداری و منابع انسانی در تمامی زمینه ها تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه هیئت مدیره تعاونی ضمن تشریح و شفاف سازی عملکرد دوساله، خواستار هم افزایی و توسعه همکاری های فی مابین که باعث سودرسانی بیشتر به سهامداران می شود را بیان داشتند.
در ادامه مهندس محمدی، مدیر امور اداری و منابع انسانی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این واحد در ماههای گذشته انجام شد، ضمن تشکر از تشکیل جلسات ادواری بیان کرد: تعاونی از بدنه فولاداکسین می باشد که باعث اعتماد پرسنل گردید.

مدیر امور اداری و منابع انسانی همچنین طرح و پیشنهادهایی جهت نوآوری در ارائه خدمات تعاونی با همکاری منابع انسانی را یادآور شد.

این گزارش می افزاید ، تعاونی مصرف مقرر است برای دریافت پیشنهادات، توسعه بیشتر و همکاری های مضاعف با مدیران شرکت جلسات ادواری برگزار نماید.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار