| کد مطلب: ۴۱۷۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد

سخنگوی وزارت نفت:

سیستم جایگاه‌ها به دلیل مشکل فنی امکان خوانش کارت هوشمند را ندارند/ مردم با نرخ آزاد سوخت تامین کنند/ تشکیل جلسه فوری برای رفع اختلال شبکه سوخت

سخنگوی وزارت نفت گفت: فعلا به دلیل مشکل فنی امکان سوختگیری با کارت وجود ندارد و سامانه دچار وقفه شده است اما مردم امکان تامین سوخت با نرخ آزاد را دارند.

سیستم جایگاه‌ها به دلیل مشکل فنی امکان خوانش کارت هوشمند را ندارند/ مردم با نرخ آزاد سوخت تامین کنند/ تشکیل جلسه فوری برای رفع اختلال شبکه سوخت

آرمان ملی آنلاین -علی فروزنده در جمع خبرنگاران، درباره مشکل تامین سوخت در جایگاه‌ها اظهار داشت: مشکل مربوط به بروز مشکل فنی است و فعلا سیستم جایگاه‌ها امکان خوانش کارت هوشمند را ندارند.

وی افزود: مردم امکان سوخت‌گیری بدون کارت و با نرخ آزاد را دارند.

سخنگوی وزارت نفت با بیان اینکه فعلا به دلیل مشکل فنی امکان سوخت‌گیری با کارت وجود ندارد و سامانه دچار وقفه شده است، گفت: مردم امکان تامین سوخت با نرخ آزاد را دارند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه سامانه آف لاین است مشکلی برای سهمیه سوخت مردم ایجاد نخواهد شد.

فروزنده بیان کرد: کارشناسان در حال بررسی و رفع مشکل فنی هستند که بزودی به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

سخنگوی وزارت نفت درباره تعطیلی کامل پمپ بنزین ها تاکید کرد: تا دقایقی دیگر فعالیت جایگاهها برای تامین سوخت مراجعین ازسرگیری خواهد شد.

وی یاد آور شد: زمان اتصال سامانه جهت سوخت‌گیری با کارت فعلا مشخص نیست زیرا فعلا اطلاعاتی در زمینه اینکه بانک ملت با شاپرک دچار مشکل شده، در دسترس نیست.

فروزنده گفت: ماموربن شرکت ملی پخش در حال اعزام به برخی جایگاه‌ها برای اصلاح دستی سامانه و برقراری ارتباط به منظور تامین سوخت هستند.

علی فروزنده اظهار داشت: منشا، مشکل نرم افزاری و فنی در سامانه سوخت بوده که جایگاه ها را دچار وقفه کرد.

وی افزود: جلسه ای در شرکت ملی پخش در حال برگزاری است و کارشناسان در حال بررسی موضوع و مشخص کردن منشا و راه اندازی مجدد سیستم هستند.

وی تاکید کرد: مشکلی بابت تهیه سوخت ایجاد نخواهد شد و نگرانی بابت سهمیه ها وجود ندارد و به محض اینکه سامانه وارد مدار می شود، سهمیه قابل استفاده خواهد بود.

سخنگوی وزارت نفت با اعلام اینکه بر اساس گزارش‌ها در برخی مناطق سوخت با نرخ آزاد ارائه می‌شود، گفت: به مدار برگشتن جایگاه‌ها زمان بر است مردم کمتر به جایگاه‌ها مراجعه کنند و منتظر اطلاع رسانی آتی باشند.

به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از ایلنا، وی یاد اور شد: مشکل بوجود آمده فنی است و بنزین گران نخواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار