| کد مطلب: ۲۸۳۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل پاكسان؛

عدالت سازمانی ایجاد رضایت از خدمت است/كاركنان پاكسان طعم خوش عدالت شغلی را می‌چشند

حسن بقائی مدیرعامل شركت پاكسان به منظور اجرای عدالت توزیعی از افزایش 200 درصدی پاداش تولید پرسنل عملیاتی این مجموعه خبر داد.

عدالت سازمانی ایجاد رضایت از خدمت است/كاركنان پاكسان طعم خوش عدالت شغلی را می‌چشند

آرمان ملی آنلاین -بقائی این اقدام را به منظور بهبود عدالت شغلی و بهره‌مندی همه كارگران و پرسنل از منابع درآمدی پاكسان معرفی كرد و گفت: هدف اصلی این اقدام در حقیقت ایجاد عدالت سازمانی و رضایت از جبران خدمات است كه منجر به افزایش رضایتمندی شغلی پرسنل شده و آنها را به انجام بهتر وظایفشان بیش از پیش ترغیب می‌كند.

وی در ادامه ضمن تشریح اثرات ماندگار و مثبت این اقدام افزود: با توجه به این امر كه سال های متوالی از ثابت بودن میزان و ضریب پرداختی به عنوان پاداش تولید در مجموعه می گذرد بر روی ابعاد چهارگانه رضایت از جبران خدمات كه شامل رضایت از میزان حقوق و مزایا، خدمات و تسهیلات و ایجاد انگیزه شغلی ناشی از مسیر رشد پرسنل، مطالعاتی انجام دادیم و ابعاد آن را از جهات مختلف بررسی نمودیم و به این نتیجه رسیدیم كه باید عدالت توزیعی را در این مجموعه بیش از گذشته اجرائی و عملیاتی كنیم.

مدیرعامل پاكسان با اشاره به اینكه باید به هر فرد نسبت به خدماتی كه به مجموعه ارائه می دهد پاداش داد یادآورشد: در این اقدام هر فرد با توجه به شرایط و مؤلفه‌های مختلف، این افزایش پاداش تولید را دریافت خواهد كرد و با تعلق سازمانی كه در افراد ایجاد می شود با روحیه بالا و انرژی بیشتری طرح ها و پروژه ها را عملیاتی نمود.

بقائی با تاكید بر رعایت انصاف در توزیع امکانات و مزایای اقتصادی خاطرنشان كرد: در تقسیم درآمدها بین پرسنل، «عدالت توزیعی» را باید مراعات نمود تا همكاران ضمن داشتن رضایت شغلی در انجام وظایف خود دچار دلزدگی و یأس نشوند و افراد مجموعه را همچون كشتی بدانند كه همه ما در آن سوار هستیم و سلامت و سعادت هر یك از ما در گرو سلامت كل مجموعه است.

وی با اشاره به اجرای طرح جانشین پروری در این مجموعه خاطرنشان كرد: در این مجوعه شایسته سالاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شایستگی های فردی و سازمانی همواره مد نظر قرار می گیرد. در این مجموعه به ایجاد مسیر رشد برای پرسنل و جانشین پروری معتقدیم و این امر در آنها این انگیزه را به وجود می آورد كه با كار منسجم، هدفمند و در چهارچوب اهداف شركت می توان ارتقاء سمت یافت و شرایط راه برای دستیابی به سطوح مختلف مدیریتی باز است.

بقائی در خاتمه هدف از این اقدام را تقویت بنیه درآمدی پرسنل خصوصا همكاران شاغل در خطوط تولید معرفی كرد و افزود: برای عملیاتی نمودن شعار "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدائی ها" باید پشتیبانی ها را در داخل سازمان اجرائی و تقویت نماییم قطعا توجه به معیشت پرسنل و ایجاد بستر مناسب در جهت كسب درآمد پایدار می تواند بخش عمده ای از پشتیبانی‌های سازمانی باشد و راه را برای دستیابی به اهداف بزرگتر هموار سازد.

شایان ذكر است در دوران مدیریتی حسن بقائی در شركت پاكسان طرح های متعدد رفاهی و خدماتی در حمایت از پرسنل این مجموعه اجرائی شده كه از آن جمله می توان به راه اندازی، تجهیز و بهبود كلینیك تخصصی شهدای سلامت این مجموعه، تاسیس تعاونی مصرف پاكسان، بازسازی و ارتقاء كیفیت رختكن كاركنان، ارتقاء سطح پوشش بیمه های تكمیلی و توجه ویژه به بنیان خانواده و....اشاره نمود.

همچنین در این سال حمایت و توجه ویژه‌ای از سوی مدیرعامل پاكسان به خانواده و بازماندگان معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان این مجموعه صورت گرفت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار