بررسی صنعت روابط عمومی ایران در میان ۱۱۳ شرکت :
نشان «روابط عمومی برتر ایران» به «پگاه» اعطا شد
جایزه صنعت روابط عمومی برتر ایران به روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، اعطا شد.
آرمان ملی آنلاین -به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در پنجمین رخداد بررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی و با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس انجمن روابط عمومی ایران، رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی و رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی، لوح صنعت روابط عمومی برتر ایران به حمیدرضا طهماسبی پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران، اهدا شد.
این مراسم با حضور مدیران و متخصصان روابط عمومی کشور در مرکز همایشهای سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
قربانعلی تنگ شیر دبیر اجرایی این رویداد با اشاره با حجم قابل توجه آثار ارسال شده و رقابت دوشادوش حوزه روابط عمومیهای سراسر کشور افزود: در این مراسم ۱۷۰۰ آثار ارسالی از ۱۱۳ روابط عمومی سراسر كشور در ۱۴ بخش به داوری گذاشته شد.
او افزود: در این رقابت با بررسی عملكرد یكساله از یک اثر برتر در هر بخش، که در خلاقیت، برنامهریزی، اثربخشی، اطلاع رسانی، اعتلای برند، دربرگیری مخاطب، مسئولیت اجتماعی و... تقدیر شد.
روابط عمومی و امور بین الملل شركت صنایع شیر ایران در بخش انتشارات و رویدادها اثر برتر صنعت روابط عمومی ایران شناخته شد.
حضور روابط عمومی های سراسر كشور در حوزه نفت و انرژی، صنعت فولاد، پتروشیمی، بانك، شركت سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سیمان، راه آهن، صنایع غذایی و بخش خصوصی از نكات قابل توجه در این رقابت بود.
رونمایی از ۳ کتاب در حوزه روابط عمومی نیز از رویدادهای جنبی این مراسم بود.
ارسال نظر