| کد مطلب: ۱۷۰۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد

همزمان با روز خانواده؛

طرح های رفاهی پاكسان افتتاح شد

همزمان با روز خانواده طرح های عمرانی و رفاهی شركت پاكسان افتتاح شد.

طرح های رفاهی پاكسان افتتاح شد

آرمان ملی آنلاین - همزمان با روز خانواده طرح های رفاهی و عمرانی جدید شركت پاكسان شامل درمانگاه تخصصی شهدای سلامت سالن آرایشگاه و درب ورودی كاركنان این مجموعه به منظور تكریم و رفاه هرچه بیشتر پرسنل پاكسان افتتاح شد.

در آئین افتتاح این بخش ها كه با حضور معاونین و جمعی از مدیران این مجموعه برگزار شد حسن بقائی مدیرعامل پاكسان با اشاره به اهمیت تكریم پرسنل گفت: خدا را شاكریم كه به ما توفیق داد تا برای رفاه حال و تامین هرچه بهتر سلامت جسم و روان آنها این مركز كه مزین به نام شهدای سلامت كشور شده است را ایجاد كنیم و این مركز تخصصی را به بهره برداری برسانیم.

وی ضمن قدردانی از تمامی كسانی كه برای احداث درمانگاه تخصصی شهدای سلامت پاكسان تلاش كردند افزود: تمامی همكاران در همه بخش ها به منظور ایجاد و بهره برداری این مركز اقدام جدی انجام تا بتوانیم دغدغه همكاران پاكسان، در بعد سلامت را بر طرف كنیم و در جهت رفاه حال خانواده بزرگ پاكسان اقدامات بزرگ انجام دهیم.

مدیرعامل پاكسان در ادامه این افتتاحیه به ارزش سرمایه های انسانی اشاره كرد و یادآورشد: سرمایه اصلی هر مجموعه ای پرسنل آن هستند و پاكسان با وسعت زیاد و افراد زحمت كش خود سرمایه انسانی فراوانی دارد كه باید قدر و منزلت آنان را دانست و در جهت بهبود شرایط كاری و بالا بردن كیفیت زندگی آنان گام برداشت تا ضمن تكریم همكاران، نشاط و سلامت جسمی و روحیشان را نیز تامین كنیم و از آنها مراقبت نماییم.

بقائی ضمن اشاره به خدمات قابل ارائه در این كلینیك خاطرنشان كرد: در تلاش هستیم با ارائه خدمات بهینه و با كیفیت و بهره بردن از متخصصان حوزه سلامت، نیازهای پرسنل به خدمات درمانی را تا جایی كه مقدور است در این مجموعه برآورده سازیم تا باری از دوش آنان برداریم و این امر را وظیفه ذاتی و اداری خود می دانم و از زمانی كه در این مجموعه مشغول به خدمت شدم یكی از برنامه هایی كه با جدیت آن را دنبال می كنم توجه به پرسنل این مجموعه بوده و هست.

وی با تاكید بر همكار محور بودن اقدامات صورت گرفته در پاكسان گفت: رضایتمندی همكاران برای من بسیار ارزشمند است و معتقدم دعای خیر پرسنل و خانواده هایشان ذخیره دنیا و آخرت ما می شود.

مدیرعامل پاكسان توسعه آموزش را از دیگر برنامه های آتی این مجموعه معرفی كرد و افزود: در تلاشیم تا با برنامه ریزی در جهت ارتقاء دانش همكاران گام برداریم و ضمن بالابردن دانش علمی آنها بر توان مهارتی همكاران اضافه كنیم تا اطلاعات و آموخته هایشان به روز شود.

پاكسان صاحب آرایشگاه اختصاصی شد

در ادامه بهره برداری از دیگر طرح های پاكسان در روز خانواده، سالن آرایشگاه اختصاصی پرسنل نیز بازگشایی شد.

بقائی در مراسم این افتتاحیه با تاكید بر رعایت بهداشت فردی وداشتن ظاهری آراسته گفت: با تلاش جمعی، آرایشگاه اختصاصی ویژه پرسنل پاكسان طراحی، اجرا و عملیاتی شد تا علاوه بر صرفه جویی در وقت در هزینه های خانوار پرسنل نیز صرفه جویی شود.

وی ضمن اشاره به احادیث و روایت در تاكید نظافت و بهداشت فردی افزود: پیامبر اكرم فرموده اند "النظافت من الایمان" كه این امر گویای اهمیت رعایت نظافت فردی است همین توصیه ها باعث شد تا نیاز به ایجاد چنین فضایی در پاكسان حس شود و با اقدامات خوبی كه صورت گرفت موفق به عملیاتی كردن این طرح شدیم و به حمدالله آرایشگاهی در شأن همكاران ایجاد شد.

پاكسان ركورد سرعت اجرای پروژه های عمرانی را شكست

در ادامه ضمن بازدید از پیشرفت اقدامات عمرانی ورودی شركت و بخش انتظامات، حسن بقائی مدیرعامل پاكسان ضمن ابراز خرسندی از سرعت پیشرفت كار گفت: ركورد سرعت عمل در طرح های عمرانی شكسته شد و كاری كه پیش بینی می شد اجرای آن به دو ماه زمان نیاز دارد در چهار شبانه روز انجام گرفت.

وی ضمن تقدیر از مدیران، همكاران و پرسنل بخش های مختلف در عملیاتی نمودن این طرح افزود: ورودی هر سازمانی آبروی آن مجموعه است و خوشبختانه در كمترین زمان ممكن با اقداماتی كه صورت گرفت ورودی شركت با حذف ضمائم اضافه، اصلاح روشنایی، بازسازی سقف و دیوارها با سقف كاذب و دیواركوب، گل آرایی و آراستگی محیط و... به بهترین وجه ممكن شكیل و در شأن تمامی همكاران و میهمانانی شد كه به این مجموعه وارد می شوند.

مدیرعامل پاكسان این اقدام را در زمره خدمات رفاهی شركت معرفی كرد و خاطرنشان نمود: ما حداقل تلاشمان را به كار گرفتیم تا این طرح ها را در حیطه اقدامات رفاهی و برای بهبود روحیه پرسنل اجرائی و عملیاتی كنیم و امیدواریم شرمنده همكاران مان نباشیم.

بقائی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت تولید و توجه خاص رهبر انقلاب به این مقوله حساس در كشور گفت: خدا به ما این توفیق را داده كه در سنگر تولید به كشور و هموطنان مان خدمت كنیم و این امر بار مسئولیت ما را سنگین می كند و باید بكوشیم با كار صادقانه و تلاش خالصانه شرمنده رهبر، خون شهدا، دولتمردان و مردم عزیز كشورمان و آیندگان این مرز و بوم نباشیم.

وی در خاتمه سخنان خود در آئین افتتاح پروژه های عمرانی و رفاهی پاكسان، به استعدادها و پتانسیل موجود در این شركت اشاره كرد و افزود: امیدوریم در حوزه تولید درست عمل كنیم و از همه توان و استعداد خود برای دستیابی به موفقیت بهره بگیریم تا بتوانیم كارهای بزرگی انجام دهیم و بهترین ها را به جامعه و مردم ارائه كنیم.

این مراسم روز شنبه 25 اردیبهشت سال جاری برگزار شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار