| کد مطلب: ۱۷۰۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد

خدمات كلینیكی بهداری پاكسان ارتقاء می‌یابد

به منظور رفاه حال عمومی پرسنل پاكسان، خدمات كلینیكی بهداری این مجموعه توسعه می یابد.

خدمات كلینیكی بهداری پاكسان ارتقاء می‌یابد

آرمان ملی آنلاین - حسن بقائی مدیرعامل شركت پاكسان با اشاره به لزوم توجه بیش از پیش به امر پیشگیری و درمان بیماری ها گفت: با توجه به اینکه سلامتی جسمی و روحی کارکنان پاكسان یکی از اولویت های مهم مدیران این مجموعه به شمار می رود، به همین منظور، با توجه به افزایش مشكلات سلامتی بعد از شیوع كرونا در كشور و تعدد کارکنان حاضر در این شركت تولیدی، با هماهنگی های انجام شده، خدمات بهداری پاكسان بعد از انجام اقدامات اولیه به زودی افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به سلامت در محیط كار یادآورشد: ما خود را در برابرتامین سلامت کارکنان مسئول و پاسخگو می دانیم و برای این منظور توسعه خدمات پزشكی واحد بهداری پاكسان در دستور كار قرار گرفت و خوشبختانه با موفقیت اجرائی شد تا همكاران بتوانند بخشی از مشكلات خود را در داخل مجموعه مرتفع كنند.

مدیرعامل پاكسان با اشاره به افزایش کیفی خدمات درمانی سلامت محور به پرسنل افزود: این اقدامات با دیدگاه ارتقای سلامت و بهره‌وری در پاكسان برنامه ریزی و اجرائی شد و امیدواریم بتوانم با ارائه خدماتی شایسته و در شأن پرسنل این مجموعه گامی در جهت بهبود كیفی سلامت و زندگی آنان برداریم .

بقائی با تأكید بر اینكه تکریم پرسنل در این مرکز می‌تواند چشم اندازی روشن و عزت‌مندانه را برای شاغلین پاكسان ترسیم کند یادآورشد: درمانگاه پیشین پاكسان به دلیل محدودیت فضا، امكان ارائه خدمات بیشتر و بهینه را نداشت اما با تغییراتی كه بعد از نوسازی و به‌سازی در این مجموعه صورت گرفت فضایی مطلوب و مناسب تامین شد تا به این امر اختصاص یابد و در اختیار بهداشت و درمان پاكسان قرار بگیرد.

وی با اشاره به خدماتی كه در درمانگاه تخصصی شهدای سلامت شرکت پاکسان ارائه می‌شود خاطرنشان كرد: در این درمانگاه پس از برآوردهای لازم و کارشناسانه، ارائه خدمات در بخش های تخصصی قلب و عروق، ارتوپدی، روانپزشك و داخلی قطعی شده و متخصصین با حضور روزانه در این مركز به ارائه خدمات به همكاران پاكسان خواهند پرداخت و پرسنل می‌توانند بدون پرداخت وجه از این امكانات استفاده نمایند.

واحد بهداری این مجموعه با کادر متخصص و مجرب مجهز به امکانات پیشرفته و به روز آماده ارائه خدمات به همکاران است .

بقائی در ادامه ضمن اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در پاكسان اشاره كرد و افزود: همچنین در كنار این طرح، به دلیل تاثیری كه نشاط فردی بر روحیه كاری دارد باشگاه ورزشی مختص پرسنل این مجموعه و مزین به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نیز قابل بهره داری و استفاده كاركنان است.

از دیگر بخش های خدماتی كه در اختیار كاركنان این مجموعه قرار خواهد گرفت بخش آرایشگاه مردانه است كه با استقبال بسیار زیادی مواجه شد.

شایان ذكر است، حسن بقائی از زمان حضور خود در پاكسان به عنوان مدیرعامل در كنار اصلاحات بنیادی به بهبود فرایند تولید و فروش و دیگر طرح ها و اقدامات توسعه‌ای در تمامی بخش ها، توجه ویژه‌ای به وضعیت رفاهی، معیشت و تقویت توان مالی كاركنان دارد.

به گزارش پاكسان نیوز، عملیات ساختمانی این بخش ها در ایام نوروز انجام گرفته و با اتمام این پروژه برای بهره‌مندی پرسنل آماده بهره برداری شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار