| کد مطلب: ۱۷۰۰۹۷
لینک کوتاه کپی شد

پیام تبریك مدیرعامل شركت پاكسان به مناسبت 11 اردیبهشت روز جهانی كار و كارگر

حسن بقائی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پاکسان در پیامی روز جهانی کارگر را به همه کارگران ایران خصوصا کارگران این مجموعه تبریک گفت.

پیام تبریك مدیرعامل شركت پاكسان به مناسبت 11 اردیبهشت روز جهانی كار و كارگر

آرمان ملی آنلاین -متن کامل این پیام به شرح است؛

مقام معظم رهبری(مدظله)؛

قوام تولید به وجود کارگر، کار کارگر و نیّت کارگر وابسته است.

كارگران ستون های استوار هر مجموعه تولیدی هستند و قدرت و عظمت صنعت كشور به نیروی انسانی و كارگران توانمندی باز می گردد كه چرخ های تولید را به گردش درمی آورند.

هرگز نمی توان نقش شما را در عرصه تولید نادیده گرفت و موفقیت بدون حضورتان در عرصه صنعت كشور قابل تصویر و تصور نیست.

سال جاری توسط مقام معظم رهبری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدائی‌ها» نامگذاری شده و این امر گویای این حقیقت است كه امسال بیش از هر زمان دیگری به عزم و اراده همگان نیاز داریم تا با تحقق این شعار بتوانیم از گردنه های پر پیچ و خم موانع تولید و صنعت كشور به سلامت عبور كنیم.

بی‌شك كار و تلاش شما در سنگر تولید هم سنگ جهاد است و این امر بسیار ارزشمند است كه در این عرصه با پاكدستی و تلاش خالصانه كار می‌كنید و در این مسیر از هیچ خدمتی فروگذار نیستید.

اینجانب به عنوان یكی از خدمتگزاران این مرز و بوم، روز بزرگ و فرخنده كارگر را به تمامی كارگران شریف ایران به خصوص مجموعه بزرگ پاكسان تبریك می گویم و سلامت شما كه چرخش چرخ های زندگی و صنعت جامعه و امتداد رگه های حیات در مجاری تولید هستید را از خداوند منان خواستارم.

حسن بقائی

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار