ماجرای این همه شکایت از اسنپ چیست؟
در اسنپ چه اتفاقاتی افتاده که این همه شاکی دارد؟!
به گزارش آرمان ملی آنلاین، مدتی است که کاربران اپلیکیشن اسنپ، بهویژه در بخشهایی غیر از اسنپ خودرو، شکایات متعددی را مطرح کردهاند.
بهنظر میرسد که رویکرد اسنپپی در قراردادهای همکاری با فروشگاهها برای فروش اقساطی، باعث ایجاد فضای ضدرقابتی شده است؛ تا جایی که برخی فروشگاههای همکار مجبور به افزایش قیمتهای خود تا ۴۰ درصد شدهاند. متأسفانه این اقدام اسنپپی به برهم خوردن سطح قیمتها در بازار و فروشگاههای اینترنتی منجر شده.
یکی از کاربران پس از خرید از بخش اسنپ مارکت گزارش داده است که برخی از اقلام خریداریشده در فروشگاه موجود نبوده و مبلغ خرید به کیف پول اسنپ او بازگشته است. با این حال، علیرغم وعده بازگشت پول به حساب او طی ۷۲ ساعت، این اتفاق نیفتاده و پس از چندین بار پیگیری و ساعتها انتظار، فقط وعده بازگشت پول در آینده به او داده شده است.
گمانهزنیها حاکی از آن است که اسنپ همچنان به رفتارهای ضدرقابتی خود، پس از ماجراهای انحصارطلبی در بخش خودرو و سفارش غذا، ادامه میدهد و این بار فضای ضدرقابتی را به لندتکها و خردهفروشیها گسترش داده است.
ارسال نظر