| کد مطلب: ۱۱۴۰۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد

اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشور در خصوص لغو پروازها

به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو پیرو اطلاعیه ۱۱ مهر این سازمان مبنی بر لغو همه پروازها تا ساعت ۵ صبح پنجشنبه (۱۲ مهرماه)، اظهار کرد: پس از اطمینان از شرایط مساعد و ایمن پروازی و اتمام محدودیت پیش آمده، شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام عملیات پروازی پس از ساعت پنج بامداد فردا هستند. وی افزود: همچنین مسافران می‌توانند برنامه پروازی خود را از شرکت هواپیمایی مربوط پیگیری و از انجام سفر قبل از عزیمت به فرودگاه اطمینان حاصل کنند. سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: شرکت‌های هواپیمایی نیز نسبت به استرداد کامل بهای بلیت پروازهای ابطال شده به مسافران اقدام خواهند کرد. یازرلو خاطرنشان کرد: در صورت لزوم سازمان هواپیمایی کشوری اطلاعات و اخبار لازم را به اطلاع شرکت‌های هواپیمایی و مسافران خواهد رساند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ برابر با اول اکتبر ۲۰۲۴ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت. بر همین اساس، برای حفظ ایمنی پروازها و شرایط منطقه، همه پروازها در سراسر کشور تا ساعت پنج صبح پنجشنبه (۱۲ مهرماه) باطل اعلام شده بود.

 اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشور در خصوص لغو پروازها

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو پیرو اطلاعیه ۱۱ مهر این سازمان مبنی بر لغو همه پروازها تا ساعت ۵ صبح پنجشنبه (۱۲ مهرماه)، اظهار کرد: پس از اطمینان از شرایط مساعد و ایمن پروازی و اتمام محدودیت پیش آمده، شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام عملیات پروازی پس از ساعت پنج بامداد فردا هستند.

وی افزود: همچنین مسافران می‌توانند برنامه پروازی خود را از شرکت هواپیمایی مربوط پیگیری و از انجام سفر قبل از عزیمت به فرودگاه اطمینان حاصل کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: شرکت‌های هواپیمایی نیز نسبت به استرداد کامل بهای بلیت پروازهای ابطال شده به مسافران اقدام خواهند کرد.

یازرلو خاطرنشان کرد: در صورت لزوم سازمان هواپیمایی کشوری اطلاعات و اخبار لازم را به اطلاع شرکت‌های هواپیمایی و مسافران خواهد رساند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ برابر با اول اکتبر ۲۰۲۴ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان قلب اراضی اشغالی هدف قرار گرفت.

بر همین اساس، برای حفظ ایمنی پروازها و شرایط منطقه، همه پروازها در سراسر کشور تا ساعت پنج صبح پنجشنبه (۱۲ مهرماه) باطل اعلام شده بود.

 

منبع : اقتصادآنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار