| کد مطلب: ۱۱۳۵۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد

مجتبی توانگر معاون حقوقی و مجلس وزیر نیرو شد

با حکم وزیر نیرو "مجتبی توانگر" به عنوان معاون مالی، حقوقی و مجلس وزارت نیرو منصوب شد.

مجتبی توانگر معاون حقوقی و مجلس وزیر نیرو شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ عباس علی آبادی، طی حکمی "مجتبی توانگر" را به عنوان معاون مالی، حقوقی و مجلس وزارت نیرو منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

"جناب آقای مجتبی توانگر، با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان معاون مالی، حقوقی و مجلس منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با همکاری واحد‌های ستادی، شرکت‌های مادر تخصصی و زیر مجموعه و با تعامل سازنده با قوای مقننه و قضائیه و سایر وزارتخانه‌ها و سازمان‌های مرتبط و در چارچوب برنامه‌های دولت چهاردهم، در انجام وظایف و تحقق اهداف و برنامه‌های وزارت نیرو اهتمام لازم را مبذول دارید.

توفیق جنابعالی در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انجام شایسته وظایف محوله و خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران را از درگاه خداوند سبحان خواستارم.

لازم به ذکر است مجتبی توانگر نماینده تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دانش‌آموخته اقتصاد انرژی است که سوابقی مانند ریاست کمیته اقتصاد انرژی و اقتصاد دیجیتال مجلس، عضویت در هیئت امنای صندوق نوآوری و شکوفایی، عضویت در شورای عالی راهبری فناوری و تولیدات دانش‌بنیان و عضویت شورای عالی بورس و اوراق بهاردار را در کارنامه خود دارد."

 

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار