| کد مطلب: ۱۱۳۵۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد

افزایش ۲۵ درصدی نرخ نان از این هفته اجرا می‌شود

رییس اتحادیه نانوایان یزد گفت: با توجه به توافقی که صورت گرفته، مقرر شده افزایش ۲۵ درصدی نرخ نان از این هفته اجرا شود.

افزایش ۲۵ درصدی نرخ نان از این هفته اجرا می‌شود

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سیدعلیرضا عراقی در گفتگویی گفت: قیمت نان در یزد تاکنون هیچ گونه افزایشی نداشته و هر گونه اعمال تغییر فقط در سیستم دستگاهی و خودپرداز نانوایی‌ها و از تهران اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: طی پیشنهاد این اتحادیه مقرر شده بود تا افزایش ۳۵ الی ۵۰ درصدی در قیمت نان را داشته باشیم اما به صورت دستوری با افزایش ۲۵ درصدی در تهران موافقت شد و در یزد نیز با افزایش سه رقم نان موافقت نشده و فقط درصد کمی افزایش خواهد داشت.

رییس اتحادیه نانوایان یزد عنوان کرد: قیمت نان در این استان بیش از ۴۰ درصد کمتر از تهران و استان‌های همجوار است و همین باعث شده مشکلاتی در صنف نانوایی وجود داشته باشد و در صورت عدم افزایش قیمت این صنف با مشکل مواجه خواهد شد و درخواست حداقل افزایش ۵۰ درصدی را داده بودیم اما ۲۵ درصد موافقت صورت گرفته است.

عراقی یادآور شد: در بیشتر استان‌ها این تغییرات از ابتدای شهریورماه اجرا شده و قرار بود در استان یزد هم انجام شود که تاکنون اجرا نشده و طی پیگیری‌های صورت گرفته اعلام شد این تغییرات در هفته دوم شهریور اعمال شده و تا زمان عدم تغییر در قیمت دستگاه‌های نانوایی هیچکدام حق افزایش قیمت ندارند.

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار