| کد مطلب: ۱۱۳۳۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد

ادارات این استان هفته آینده از ساعت ۶ تا ۱۱ باز هستند

ادارات فارس هفته آینده از ساعت ۶ تا ۱۱ باز هستند.

ادارات این استان هفته آینده از ساعت ۶ تا ۱۱ باز هستند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: به دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا، ادارات این استان از شنبه هفته آتی (۲۷ مردادماه) تا پنجشنبه اول شهریورماه ۱۴۰۳ از ساعت ۶ تا ۱۱ فعال خواهند بود.

محسن نعمتی، پنجشنبه در گفت و گویی افزود: این تصمیم با توجه به مصوبات جلسه فوق العاده شورای مدیریت بحران فارس و بر اساس تفویض اختیار شورای امنیت کشور به استانداران، از سوی استاندار فارس اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: این تصمیم شامل تمام دستگاه‌های اجرایی شامل موسسه‌های عمومی دولتی و غیر دولتی و بانک‌ها می‌شود و ساعت کار آنها بر اساس ساعت اعلامی مذکور خواهد بود.

او اظهار کرد: آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی دارای شیفت کاری بعد از ظهر، با یک ساعت تاخیر یعنی از هفت صبح خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: با توجه به تاثیر مثبت همکاری اصناف در مدیریت مصرف انرژی، مقرر شد که تعطیلی مراکز و مجتمع های تجاری استان با همکاری شرکت‌های توزیع برق استان و شیراز و اتاق اصناف فارس به مدت یک هفته دیگر از ساعت ۱۳ تا ۱۷ تمدید شود.

نعمتی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی موظفند کسری ساعت کار کارکنان خود را به شکل دورکاری و با برنامه‌ریزی و نظارت دقیق مقررات جبران کنند.

وی ادامه داد: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، اورژانس، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش نشانی، مراکز انتظامی، بخش عملیاتی خدمات پست و تامین کالاهای ضروری، طبق روال قبل به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار