| کد مطلب: ۱۱۳۲۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد

با ۱۵۰ میلیون تومان در این شهر گردشگری تهران خانه اجاره کنید

در این مطلب هزینه اجاره خانه در شهر «ورامین» واقع در استان تهران در مردادماه 1403 را بررسی خواهیم کرد.

با ۱۵۰ میلیون تومان در این شهر گردشگری تهران خانه اجاره کنید

به گزارش آرمان ملی آنلاین، یک واحد آپارتمان ۱۱۰ متریِ دو خوابه در ورامین با سن بنای ۶ سال، با داشتن ودیعه ۲۰۰ میلیون تومان قابل اجاره است. کرایه ماهیانه این واحد ۶ میلیون تومان ذکر شده است. همچنین، با کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان می‌توان آپارتمانی ۱۵ ساله با زیربنای ۹۷ متر و دو اتاق خواب را نیز اجاره کرد. کرایه‌ی ماهیانه این آپارتمان نیز ۶ میلیون تومان است.

اگر ودیعه‌ای حدود ۲۰۰ میلیون تومان دارید، می‌توانید یک آپارتمان هفت ساله با متراژ ۷۵ متر و دو اتاق خواب را با پرداخت ماهیانه چهار میلیون تومان اجاره کنید.

واحدی با متراژ بیش از ۱۰۰ متر و دو اتاق خواب و ساخت سال ۱۳۹۵ در ورامین، با داشتن ودیعه ۷۰۰ میلیون تومان قابل اجاره است. برای سکونت در این واحد باید ماهیانه دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز پرداخت کرد.

رهن کامل آپارتمانی در شهرک فاطمیه‌ی ورامین با متراژ ۱۴۰۰ متر، در حالی که سه سال از ساخت آن می‌گذرد، مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین، با ودیعه ۳۵۰ میلیون تومانی می‌توانید یک خانه‌ی ۷۵ متری با دو اتاق خواب را رهن کامل کنید.

توجه داشته‌باشید اجاره‌بهای مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود. 

 

منبع : اقتصادآنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار