| کد مطلب: ۱۱۳۲۲۸۶
لینک کوتاه کپی شد

گزینه احتمالی وزارت صمت مسعود پزشکیان را بشناسید

یکی از گزینه هایی که این روزها از او با عنوان گزینه احتمالی تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت یاد می شود؛‌ سعید زرندی است.

گزینه احتمالی وزارت صمت مسعود پزشکیان را بشناسید

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ همزمان با آغاز به کار رسمی دولت چهاردهم به ریاست مسعود پزشکیان، گمانه زنی ها درباره چهره هایی که قرار است بر مسند وزارت صمت قرار بگیرند حسابی داغ شده است و نام اسامی متعددی هم به میان آمده است. یکی از چهره هایی که طی روزهای اخیر نامش به عنوان نامزد کسب کرسی ریاست وزارت صمت مطرح شده است، سعید زرندی است؛ چهره ای که سابقه ای طولانی در این وزارتخانه دارد و پیش از این در سمت های متعدد مرتبط با این حوزه حضور داشته است. زرندی دانش آموخته رشته مهندسی معدن دانشگاه تهران و دارای کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات از دانشگاه تهران است؛‌ او دکتری خود را در رشته مدیریت دولتی گرایش توسعه از دانشگاه علامه طباطبایی دریافت کرده است و هم اکنون عضو هئیت علمی دانشگاه علامه طباطبایی است.

اما فعالیت رسمی زرندی در وزارت صمت از مرکز گسترش فناوری اطلاعات (مگفا) که یکی از زیر مجموعه های وزارت صمت است؛ آغاز شد و او سپس در دفتر آمار وزارت صنایع و معادن به عنوان کارشناس مشغول به فعالیت شد و در سال ۱۳۸۴ به عنوان معاون دبیرخانه ستاد فولاد به فعالیت تخصصی خود ادامه داد. او در سال ۱۳۸۷ به عنوان مدیر کل دفتر آمار و فرآوری داده های وزارت صنایع و معادن وقت منصوب شد و همزمان مسئولیت دبیر ستاد پایش تولید و سرمایه گذاری وزارتخانه را برعهده گرفت. این فعال حوزه اقتصادی با تاسیس استان البرز به عنوان اولین رییس سازمان صنایع و معادن این استان معرفی شد و تا سال ۱۳۹۱ در این مسئولیت فعالیت کرد.

زرندی در ادامه به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز و سپس معاون تجاری سازی فناوری سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران در وزارت علوم  منصوب شد. ارتباط صنعت، دانشگاه و تجاری‌سازی موضوعات فناورانه از جمله موضوعاتی بود که او طی دوران مسئولیت خود دنبال کرد.


 

منبع : اقتصادنیوز

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار