| کد مطلب: ۱۱۳۱۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد

کرایه‌های اتوبوس ۳۰ درصد گران می‌شود

رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به تصمیم ستاد مرکزی اربعین از افزایش ۳۰ درصدی کرایه‌های اتوبوس در بازه زمانی اربعین خبر داد.

کرایه‌های اتوبوس ۳۰ درصد گران می‌شود

به گزارش آرمان ملی آنلاین، داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: بیش از ۹۰ درصد جابه‌جایی بار، مسافر و ترانزیت کالا از طریق شبکه راه‌های کشور و در سایه تعامل فعالان خستگی‌ناپذیر حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای انجام می‌شود.

وی از فعالان این عرصه به‌عنوان بازوان اجرایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای یاد کرد و ضمن تقدیر از آنها به‌رغم مشکلاتی که در حوزه کاری خود دارند، افزود: در ایام سفرهای اربعین نیز باید با محوریت هم‌افزایی و هم‌فکری، همه تلاش خود را برای ارائه خدمات شایسته به زائران به کار گیریم.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به تصمیم ستاد مرکزی اربعین مبنی بر افزایش ۳۰ درصدی کرایه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: اقدامات مناسبی در راستای تقویت زیرساخت‌ها در پایانه‌ها و محورهای منتهی به مرزهای اربعینی انجام شده است.

امانی عنوان کرد: در این راستا علاوه بر اصلاح نقاط حادثه‌خیز، عبور از گره‌های ترافیکی و کاهش زمان معطلی رانندگان، اقدامات دیگری مانند ایجاد ۱۵ هزار مترمربع سایبان، مه‌پاش و تونل‌های سرد در پایانه‌های مرزی منتهی به کشور عراق انجام شده است.

وی با اشاره به تکمیل پایانه برکت در مرز مهران، افزود: افزایش خوابگاه‌های رانندگان، توسعه سایبان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و آب‌سردکن‌ها از دیگر اقداماتی است که به‌منظور افزایش رفاه و رضایت مسافران و رانندگان در پایانه‌های مرزی رقم خورده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به انجام مذاکرات و رایزنی‌ها با دولت عراق به‌منظور تردد زائران کشورهای همسایه از مرزهای ایران، تصریح کرد: در بازه زمانی کمتر از یک ماه و در جریان سفرهای زائران در ایام اربعین و روزهای پایانی ماه صفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس، باید سازوکارها و برنامه‌ریزی‌ها به‌منظور نزدیک به هشت میلیون مسافر انجام شود.

امانی گفت: با وجود کمبود ناوگان، آمارها از افزایش قریب به ۱۴ درصدی جابه‌جایی مسافران طی سال گذشته خبر می‌دهد.

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار