| کد مطلب: ۱۱۳۱۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد

نحوه دریافت حکم حقوق و احکام جدید اعلام شد

نحوه دریافت حکم حقوق و احکام جدید بازنشستگان کشوری و فرهنگیان بازنشسته را در این مطلب می خوانید.

نحوه دریافت حکم حقوق و احکام جدید اعلام شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  در سال‌های گذشته، بازنشستگان کشوری، در ابتدای سال و پس از تصویب و اعمال افزایش دستمزد بازنشستگی باید برای اطلاع از احکام جدید بازنشستگان کشوری حضورا به صندق بازنشستگی کشوری مراجعه نموده و احکام جدید بازنشستگی خود را دریافت می‌نمودند که فرآیندی وقت گیر و هزینه بر بود.

به همین دلیل، همراستا با گسترش مفهوم دولت الکترونیک و غیر حضوری شدن خدمات دولتی، صندوق بازنشستگی کشوری نیز اقدام به تاسیس سامانه‌ای نموده است که بازنشستگان کشوری می‌توانند در ابتدای هر سال، با مراجعه به آن برای دریافت احکام جدید بازنشستگان کشوری اقدام نمایند.

سامانه احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ همچون سال‌های گذشته سایت صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس cspf.ir بوده که بازنشستگان کشوری می‌توانند با مراجعه به آن و بی آنکه نیاز به مراجعه حضوری باشد، از طریق بخش (درگاه خدمات الکترونیکی) برای دریافت احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ و اطلاع از میزان افزایش دستمزد بازنشستگی خود اقدام نمایند.

نحوه دریافت حکم حقوق احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳ :

۱شخص ابتدا، باید مرورگر دستگاه خود را باز کرده و آدرس سایت صندوق بازنشستگی کشوری یعنی cspf.ir را جست و جو نماید تا مطابق تصویر زیر وارد صفحه اصلی سایت شود.

۲برای دریافت حکم حقوق احکام جدید بازنشستگان کشوری ۱۴۰۳، شخص باید بر روی گزینه حقوق که در تصویر با فلش قرمز مشخص گردیده، کلیک نماید.

۳در صفحه جدید؛ یعنی صفحه درگاه خدمات الکترونیکی سایت صندوق بازنشستگی کشوری، شخص باید بر روی گزینه دریافت فیش و حکم حقوقی کلیک کند.

۴اکنون فرد برای دریافت حکم حقوق احکام جدید بازنشستگی کشوری ۱۴۰۳ خود، باید اطلاعات مربوط به ورود به سامانه را در کادر‌های مربوطه وارد کرده و دکمه ورود را کلیک نماید.

پس از اینکه فرد وارد پورتال شخصی خود در سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری گردید، می‌تواند برای مشاهده و دریافت حکم حقوق احکام جدید بازنشستگی کشوری خود اقدام کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار