| کد مطلب: ۱۱۳۰۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد

کدام بانک‌ها ارز اربعین می‌دهند؟

فروش ارز اربعین به‌صورت غیرحضوری از صبح دیروز آغاز شد و از صبح امروز هم شعبه‌های ۷ بانک منتخب عرضه حضوری ارز‌های یادشده را به‌صورت دینار عراق شروع خواهند کرد.

کدام بانک‌ها ارز اربعین می‌دهند؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، فروش ارز اربعین به‌صورت غیرحضوری از صبح دیروز آغاز شد و از صبح امروز هم شعبه‌های ۷ بانک منتخب عرضه حضوری ارز‌های یادشده را به‌صورت دینار عراق شروع خواهند کرد.

براساس این گزارش، نرخ هر دینار هم نرخ روزی است که در مرکز مبادله ارز و طلا کشف می‌شود. به گزارش همشهری، فروش حضوری ارز اربعین به‌دلیل تعطیلی دیروز از امروز شروع می‌شود. البته بانک‌های منتخب عرضه دینار عراق به زائران اربعین امسال را به‌صورت غیرحضوری شروع کرده‌اند. با این حساب متقاضیان پس از تکمیل فرایند خرید ارز اربعین از طریق بستر‌های غیرحضوری بانک‌ها می‌توانند در مهلت تعیین‌شده به شعبه‌های اعلام‌شده بروند و ارزشان را دریافت کنند.

بسته به قیمت هر دینار عراق، هر نفر باید دست‌کم ۷ میلیون تومان برای خرید ارز اربعین داشته باشد و البته نیازی به افتتاح حساب ارزی نزد بانک‌ها نخواهد بود. افزون بر این، متقاضیان برای خرید ارز اربعین باید ابتدا در سامانه سماح ثبت نام کنند و ثبت نام آن‌ها حتما باید با موفقیت انجام‌شده باشد. ثبت نام در این سامانه از روز ۱۷ تیرماه، همزمان با نخستین روز محرم آغاز شده است. بانک مرکزی می‌گوید ارز اربعین به افراد بالای ۵ سال تعلق می‌گیرد و برای دریافت ارز باید مدارک و گذرنامه همراه زائران باشد و افراد بالای ۱۸ سال هم باید یک سیم‌کارت داشته باشند.

منبع : همشهری

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار