| کد مطلب: ۱۱۲۷۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد

این بازار تهران هفته جاری تعطیل شد

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، گفت: اصناف بازار تهران از جمله صنف طلا و جواهر این بازار هر ساله طبق یک سنت دیرینه در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و اصحاب با وفایش شش روز از دهه اول محرم را تعطیل است.

این بازار تهران هفته جاری تعطیل شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سید محمود شربیانی از تعطیلی یک هفته‌ای بازار طلای تهران بمناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان (ع) طبق سنوات گذشته، خبر داد.

وی در رابطه با تعطیلی بازار طلا تهران گفت: اصناف بازار تهران از جمله صنف طلا و جواهر این بازار هر ساله طبق یک سنت دیرینه در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و اصحاب باوفایش شش روز از دهه اول محرم را تعطیل می‌باشد.

وی افزود: بر این اساس صنف طلا و جواهر در بازار تهران که از صنوف مومن متعهد و دوستار اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می‌باشند هفته آتی یعنی از روز شنبه ۲۳ تیر تا روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه تعطیل و عزادار سرور آزادگان جهان خواهند بود.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطر نشان کرد: بر همین اساس طبق سنوات گذشته امسال بازار طلا و جواهر تهران اعم از پاساژ‌های اصلی بازار و راسته بازار طلا، همگام با دیگر آحاد مردم و بازاریان با تعطیلی واحد‌های کسبی خود و برپایی هیات و تکایای عزاداری، عشق و محبت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام ابراز می‌کنند.

شربیانی تصریح کرد: در ایام تعطیلی بازار طلای تهران به مناسبت ایام سوگواری کلیه پاساژ‌ها و سرا‌های بازار طلا از جمله؛ پاساژ فروردین، اردیبهشت، خرداد، حکیم هاشمی، مکاره و احسان، همچنین بازار طلا و جواهر سبزه میدان، تکیه دولت، راسته بازار صحاف‌ها و زرگر‌های بازار تهران سیاه پوش و تعطیل بوده و هیات‌های عزاداری در این اماکن به اقامه عزا می‌پردازند.

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار