| کد مطلب: ۱۱۲۶۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد

تپ‌سواپ با یک بیانیه، کاربران را ناامید کرد

تیم توسعه‌دهنده تپ سواپ – Tap Swap که قرار بود ۱۱ تیر ماه به توکن تبدیل شود، با انتشار یک بیانیه بیش از ۶۰ میلیون کاربر خودش را ناامید کرد.

تپ‌سواپ با یک بیانیه، کاربران را ناامید کرد

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  تیم توسعه‌دهنده تپ سواپ – Tap Swap که قرار بود ۱۱ تیر ماه به توکن تبدیل شود، با انتشار یک بیانیه بیش از ۶۰ میلیون کاربر خودش را ناامید کرد. تا همین چند ساعت پیش، وضعیت نامعلوم پاداش دهی ایردراپ تپ سواپ همه را کلافه کرده بود. اما اکنون تیم Tap Swap در یک بیانیه رسمی با عنوان «اخبار خوب و بد به صورت همزمان» اعلام کرده است که تاریخ رویداد تبدیل سهام به توکن آن‌ها که قرار بود روز گذشته، ۱۱ تیر ماه انجام شود، تغییر خواهد کرد. اما چرا این خبر می‌تواند خوب هم باشد؟ آیا صرفا یک تکنیک جهت ایجاد ترس، عدم اطمینان، و تردید (FUD) است؟ در این بیانیه همچنین آمده است که دلیل این تعویق تاریخ، منافع شماست!

اخیرا هیاهوی زیادی در مورد تاپ‌سواپ به‌وجود آمده است. از لیست شدن در صرافی‌های تراز اول گرفته تا عرضه عظیم توکن و موارد این‌چنینی، خبرهای زیادی را در این مورد شنیده‌ایم. از آنجا که این پروژه به یکی از بازیگران اصلی در سطح جهانی تبدیل شده و در رتبه‌های برتر قرار گرفته، چنین انتظاری هم داشتیم. این اتفاق نه فقط باعث جلب توجه متقلبان، بلکه رهبران صنعت وب ۳ نیز شده است.

بنابراین تمام شایعات فقط شایعه نیستند. تیم تاپ‌سواپ در حال مذاکره فعال با صرافی‌های تراز اول هستند! آن‌ها از جامعه کاربری خود، یعنی شما، هیجان‌زده هستند. آیا این همان چیزی نیست که ما خستگی‌ناپذیر برای آن تلاش کرده‌ایم؟

با این حال، این موفقیت با برخی «مزاحمت‌ها» همراه است. این سطح از توجه نیازمند کار بسیار دقیق‌تری روی توکنومیکس و استراتژی راه‌اندازی مناسب است. و این به معنای زمان اضافی است.

اما بدانید که همه این‌ها برای اطمینان از راه‌اندازی عادلانه و مهم‌تر از آن، سودآور برای همه شماست که در هر شرایطی کنار ما ایستاده‌اید.

همانطور که می‌بینید، دلایل زیادی برای خوشحالی از این تغییر وجود دارد. به زودی اخبار حتی بزرگ‌تری را در مورد آینده، مشارکت‌های تراز اول و عرضه خود به اشتراک خواهیم گذاشت!

ما واقعا از حمایت شما قدردانی می‌کنیم. ما به بازخورد شما گوش می‌دهیم، بنابراین فراموش نکنید که آن را در نظرات به اشتراک بگذارید. با هم، به سطوح بالاتر و بالاتر خواهیم رسید!

متنی که در بالا خواندید، متن بیانیه تیم توسعه‌دهنده ایردراپ Tap Swap‌ بود که بیش از ۶۱ میلیون کاربر را جذب خود کرده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار