| کد مطلب: ۱۱۲۲۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد

سقف افزایش اجاره خانه اعلام شد

در جلسه شورای مسکن استان میزان افزایش اجاره‌ مسکن در سال ۱۴۰۳ برای شهر تهران ۲۶ و برای شهرهای استان ۲۴ درصد نسبت به سال گذشته تعیین شد.

سقف افزایش اجاره خانه اعلام شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: امروز درباره بحث اجاره بها در سطح استان و میزان افزایش آن نسبت به سال قبل در جلسۀ شورای مسکن استان میزان افزایش اجاره‌ مسکن مطرح شد.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه ما در جلسه قبلی شورای هماهنگی مسکن تصویب کرده بودیم. شورای مسکن استان میزان افزایش اجاره مسکن را در سال ۱۴۰۳ برای شهر تهران ۲۶ و برای شهرهای استان ۲۴ درصد نسبت به سال گذشته تصویب کرد که انشاءالله مورد عمل قرار خواهد گرفت و در جلسه بعدی نیز گزارش از اتحادیه املاک در این خصوص خواهیم گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ما وظیفه داشتیم براساس قانون در شورای هماهنگی مسکن استان نرخ افزایش اجاره بها را تعیین کنیم و این کار انجام شد و امیدواریم در جلسه بعدی گزارش کاملی در این خصوص ارائه دهیم.

غراوی خاطرنشان کرد: ما پیشنهادمان در این زمینه را تصویب کردیم و در مرحله بعدی در شورای عالی مسکن کشور به تصویب نهایی خواهید رسید و ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

منبع : ایلنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار