| کد مطلب: ۱۱۲۱۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد

روش دریافت ۶ میلیون سکه در همستر کمبات با کمبو و مورس

پس از موفقیت چشمگیر و جنجال‌های فراوان پیرامون عرضه نات کوین (NOT)، موج جدیدی از بازی‌های سبک «Tap to Earn» یا همان کسب درآمد از ضربه‌زدن با الهام از این پروژه پدیدار شدند. همستر کامبت (Hamster Kombat) یک بازی تلگرامی پرطرفدار از این نوع است که به‌تازگی توجه میلیون‌ها کاربر را به خود جلب کرده است.

روش دریافت ۶ میلیون سکه در همستر کمبات با کمبو و مورس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، در صفحه‌ی اصلی بازی Hamster Kombat روی Friends ضربه بزنید و در صفحه‌ی بعد گزینه‌ی Invite Friends را انتخاب کنید تا لینک دعوت اختصاصی شما ایجاد شود. اکنون می‌توانید این لینک را برای دوستان خود بفرستید.

همچنین در بخش Mine می‌توانید با خرید کارت‌های مختلف، به‌طور خودکار در بازه‌های زمانی ساعتی و روزانه، مقداری سکه به‌دست آورید. علاوه‌براین با عضویت در شبکه‌های اجتماعی Hamster Kombat ازطریق بخش Earn می‌توانید پاداش‌های بیشتری دریافت کنید.

دریافت روزانه یک میلیون سکه در همستر کامبت با کد مورس

بازی همستر کامبت ۵ ژوئن (۱۶ خرداد) کدمورس را نیز به ویژگی‌هایش اضافه کرده است و این یعنی هر روز می‌توان با زدن کد مورس مخصوص در بازی، یک میلیون سکه‌ دریافت کرد. البته روش وارد کردن این کد کمی خاص است که در ادامه به آن می‌پردازیم:

فعال‌سازی کد مورس روزانه همستر کامبت

ابتدا در صفحه‌ی اصلی بازی، سه‌بار روی بخش Earn per tap در گوشه‌ی سمت‌راست بالا ضربه بزنید.

کد مورس بازی همستر کامبت

با انجام اینکار، پس‌زمینه‌ی آیکون همستر شما قرمز می‌شود و کادر Daily Cipher در زیر نشانگر درآمدتان ظاهر خواهد شد که جلوی آن یک میلیون سکه مشاهده می‌کنید. حالا شما آماده‌ی وارد کردن کد هستید.

ورود کد مورس در بازی همستر کامبت

کدهای مورس فقط با دو کاراکتر خط تیره و نقطه وارد می‌شوند. برای وارد کردن کد مورس خط‌تیره (-) لمس طولانی و برای نقطه (.) ضربه‌ی معمولی روی نمایشگر بزنید.

اولین کد مورس همستر کامبت که برای تاریخ ۵ ژوئن (۱۶ خرداد) درنظر گرفته شد، BTC بود. به‌عنوان مثال، برای وارد کردن BTC به‌صورت کد مورس باید از روش زیر استفاده کنید:

یک خط تیره و سپس سه نقطه (برای حرف ‌B)

یک خط تیره (برای حرف T)

یک خط، یک نقطه، یک خط، یک نقطه (برای حرف C)

به این نکته توجه کنید که پس‌از واردکردن صحیح کد مورس هر حرف، آن حرف نمایش داده می‌شود؛ بنابراین از درستی ورود کد مطمئن خواهید شد. شاید برای به‌دست آوردن ریتم (Cadence) صحیح به چند بار تلاش نیاز داشته باشید، اما در نهایت قادر خواهید بود تا با استفاده از کد مورس، روزانه یک میلیون سکه‌ی اضافه در بازی همستر کامبت دریافت کنید.

000

دیلی کمبو (Daily Combo) همستر کمبت چیست؟

در ربات همستر کامبت و در تب Mine بخشی به اسم Daily Combo وجود دارد که هر ۲۴ ساعت به‌روز می‌شود.

دیلی کمبو همستر کامبت

شما در این بخش با پیداکردن سه کارت ویژه می‌توانید ۵ میلیون سکه‌ی داخل بازی جایزه بگیرید.

کامبت

چگونه ۵ میلیون سکه دیلی کمبو را دریافت کنیم

برای دریافت ۵ میلیون سکه‌ی بخش کمبو همستر کامبت باید سه کارت مخصوص هر روز را از چهار بخش Markets ،PR&Team ،Legal و Specials خریداری کنید. یافتن این کارت‌ها میان صدها گزینه، کاری زمان‌بر است و علاوه‌بر این سکه‌های کنونی شما را کاهش خواهد داد. ما هر روز کارت‌های دیلی کمبو را برایتان قرار می‌دهیم تا بدون صرف زمان و سکه‌ی اضافه، بتوانید ۵ میلیون سکه همستر کمبت رایگان دریافت کنید.

کارت‌ های همستر امروز ۱۷ خرداد

برای دریافت ۵ میلیون سکه‌ی رایگان ازطریق بخش کمبو همستر کامبت در ۱۷ خرداد، کارت‌های زیر را در بازی پیدا و خریداری کنید.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار