| کد مطلب: ۱۱۲۱۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد

زمان فروش همستر کمبات/ قیمت همستر کمبات چقدر است؟

همستر کامبت (Hamster Kombat) ستاره‌ای نوظهور در دنیای بازی‌های کریپتویی تلگرامی است که کاربران می‌توانند با فعالیت در آن، سکه‌های مجازی به‌دست آورند.

زمان فروش همستر کمبات/ قیمت همستر کمبات چقدر است؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بازی کریپتویی همستر کامبت (Hamster Kombat) در تلگرام اخیراً محبوبیت فراوانی به‌دست آورده است. این بازی به کاربران اجازه می‌دهد فقط با ضربه‌زدن روی نمایشگر دستگاه خود، سکه‌ی مجازی کسب کنند.

 

تاریخ رسمی‌ای برای عرضه‌ی توکن همستر کمبت وجود ندارد اما طبق برخی شایعات این پروژه احتمالاً در ماه جولای (تیر و مرداد ۱۴۰۳) در صرافی‌های متمرکز لیست خواهد شد.

برخی از تریدرها معتقدند همستر کامبت در آینده رقیب نات کوین خواهد بود. اما در واقعیت این دو ارز با هم تفاوت دارند؛ در حالی که نات کوین در فهرست صرافی‌ها قرار گرفته است، اما هنوز هیچ خبری از خرید و فروش همستر کمبت به گوش نمی‌رسد. با این حال برخی هم معتقدند وجود یک میلیون کاربر در این بازی نشانه‌ای از آینده امیدوارکننده آنست. 

دلیل دیگری که باعث دیده شدن این ارز دیجیتال شده، همزمانی تولد آن با نسل سوم اینترنت یا گیمی‌فای وب۳ (Web3 GamiFi) است. از سوی دیگر همستر کامبت تلفیقی از بازی و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که موفق شده است توجه میلیون‌ها کاربر جدید در حوزه کریپتو را به خود جلب کند. در واقع این رمز ارز با رویکرد نوآورانه خود توانسته است به یک پروژه سرگرم‌کننده برای کاربران تلگرام تبدیل شود.

 

وب‌سایت همستر کمبات (Hamster Kombat) اعلام کرده است که در آینده‌ای نزدیک قصد دارد توکن‌های بازی را توزیع و ایردراپ آن را اجرا کند که این می‌تواند به معنای خرید و فروش این ارز در آینده‌ای نزدیک باشد. 

طبق برنامه‌ریزی‌های تیم توسعه همستر کمبات، قرار است آزادسازی رایگان این ارز دیجیتال در طول ماه ژوئن 2024 (خرداد 1402) صورت بگیرد. اما با اینکه تقریبا 10 روز از این ماه گذشته است، هنوزی خبری از خرید و فروش همستر کامبت نیست.

خرید و فروش همستر  چگونه خواهد بود؟

در مورد اینکه این رمز ارز چطور خرید و فروش می‌شود، اطلاعات دقیقی در دست نیست. با این حال برخی از کارشناسان کریپتو معتقدند ایردراپ این ارز در مرحله اول شباهت زیادی به نات‌کوین و دوج کوین خواهد داشت. 

به هر حال نباید فراموش کنید که ارز Hamester Kombat نسبت به دوج کوین جامعه کوچکتری دارد و میزان فعالیت آن محدودتر است. ضمن اینکه این ارز دیجیتال هنوز در هیچ صرافی خرید و فروش نمی‌شود. از سوی دیگر به دلیل جدید بودن این پروژه نمی‌توان گفت خرید و فروش آن به چه صورت خواهد بود. کارشناسان نظارت بورس توصیه می‌کنند با توجه به ریسک‌های حاصل از سرمایه‌گذاری، بدون کسب اطلاعات وارد این پروژه نشوید.

آیا قیمت همستر کامبت مشخص شده است؟ 

با توجه به اینکه توکن این بازی هنوز عرضه نشده است، هیچ قیمتی هم برای آن وجود ندارد. 

آیا بازی همستر کامبت رایگان است؟

بازی همستر کامبت کاملاً رایگان است و حتی برای خرید برخی اقلام ارتقادهنده‌ی درون بازی نیازی به پرداخت پول واقعی ندارید و این کار با پرداخت سکه‌های مجازی درون بازی انجام می‌شود.

آیا می‌توانم با همستر کامبت درآمد کسب کنم؟

درحال‌حاضر امکان کسب سکه‌های مجازی در بازی همستر کامبت وجود دارد اما تا زمانی‌ که این پروژه در صرافی‌ها لیست نشود، نمی‌توان سکه‌های مجازی داخلی آن را به پول واقعی تبدیل کرد.

آیا همستر کامبت ایمن است؟

از آنجا که همستر کامبت بر بستر تلگرام راه‌اندازی شده‌ است و به‌عنوان ربات تلگرامی تأیید‌شده فعالیت دارد و همچنین هیچ اطلاعات خاصی از کاربر دریافت نمی‌کند، می‌توان آن را امن در نظر گرفت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار