| کد مطلب: ۱۰۹۰۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد

3 گروه مشمول دریافت سهام عدالت هستند

​رییس هیات مدیره اتحادیه تعاونی‌ها سهام عدالت هم‌چنین درباره اختصاص سهام عدالت به جاماندگان گفت: در حال حاضر جاماندگان سهام عدالت شامل سه گروه هستند.

3 گروه مشمول دریافت سهام عدالت هستند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، رییس اتحادیه تعاونی‌ها سهام عدالت اعلام کرد که دولت سود سهام عدالت را از 70 هزار تومان به 500 تا 600 هزار تومان برای برخی از اقشار افزایش داده است و برخی از افراد حتی به مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد. این سودها به صورت دو مرحله در سال واریز خواهند شد، به این معنی که پس از دریافت از شرکت‌های سرمایه‌پذیر، سود به تدریج پرداخت خواهد شد.

رئیس اتحادیه تعاونی‌ها بیان کرد که امیدوار است که این روند عدالت‌محور در خصوص جاماندگان نیز انجام شود و مردم در انتظار خبر خوش از سوی دولت هستند.

اطلاعاتی که رییس اتحادیه تعاونی‌ها سهام عدالت ارائه کرده است نشان می‌دهد که در حال حاضر یک حربه جدید توسط کلاهبرداران وجود دارد. طبق این گزارش، کلاهبرداران از طریق ارسال پیامک‌هایی که مبنی بر واریز سود سهام عدالت به برخی افراد است، تلاش می‌کنند اطلاعات شخصی را به دست آورده و از طریق دریافت کننده پیامک، خواستار ورود شماره ملی یا شماره حساب خود می‌شوند. اما به محض باز کردن لینک مربوطه، کلاهبرداران اقدام به برداشت وجوه از حساب افراد می‌کنند. برای جلوگیری از این نوع تقلبات، پیشنهاد می‌شود همواره مراقب بوده و هیچ گونه اطلاعات شخصی یا حساب بانکی خود را برای ارسال از طریق پیامک‌ها و لینک‌های شبیه‌سازی شده وارد نکنید. همچنین، از منابع رسمی و معتبر برای دریافت اطلاعات مربوط به سود سهام عدالت استفاده کنید.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار