| کد مطلب: ۱۰۸۱۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد

این خودروهای برقی در سامانه یکپارچه عرضه می‌شوند/ اسامی

جک J7 برقی یا E50A اولین محصولی بود که در سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه شد، حال نیز چهار خودروی چانگان ایدو ۴۶۰، SINO-GOLD، هونگچی EQM5 و ونوسیا D60 برقی به لیست خودروهای وارداتی اضافه شدند.

این خودروهای برقی در سامانه یکپارچه عرضه می‌شوند/ اسامی

 به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از اکوایران؛ چهار خودروی برقی به لیست خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اضافه شدند تا جمع خودروهای برقی به عدد پنج برسد. با توجه به حضور خودروهای برقی در سامانه یکپارچه فروش می توان گفت سامانه یکپارچه دچار برق گرفتگی شد.

پیش تر وزیر صمت از ورود خودروهای برقی به بازار در آینده نزدیک خبر داده بود. عباس علی آبادی گفت حضور محصولات برقی برندهای جهانی خودروساز در بازار تا پایان سال جاری محسوس خواهد بود. البته اظهارات وزیر صمت دولت سیزدهم دربازره ورود خودروها برقی بیشتر مربوط به حضور تاکسی های برقی در ناوگان حمل و نقل شهری تهران بود. اما به نظر می رسد خودروهای برقی شهری نیز تا پایان امسال در حال تردد در جاده ها و خیابان های کشور دیده خواهند شد.

بررسی خودروهای برقی حاضر در سامانه یکپارچه فروش نشان می دهد تمام محصولات برقی حاضر از برندهای خودورسازی چین هستند . هنوز خبری از حضور خودروهای برقی اروپایی یا حتی محصولات برقی کشورهای آسیایی مانند کره و ژاپن نیست.

 جک J7 برقی یا E50A اولین محصولی بود که چراغ خودروهای برقی را در سامانه یکپارچه فروش روشن کرد. حال نیز چهار خودروی چانگان ایدو ۴۶۰، SINO-GOLD، هونگچی EQM5 و ونوسیا D60 برقی به لیست خودروهای وارداتی اضافه شدن تا تعداد محصولات تمام برقی سامانه یکپارچه فروش به عدد پنج برسد.

قرار گرفتن محصولات برقی برندهای جهانی خودروساز در پشت ویترین سامانه یکپارچه فروش در حالیست که به نظر می رسد همچنان چالش تامین ایستگاههای شارژ و همچنین خدمات پس از فروش خریداران خودروهای برقی را تهدید می کند. با این حال اما سیاست گذار اصرار عجیبی به برقی کردن بازار خودرو در غیاب زیر ساخت های مورد نیاز محصولات برقی برندهای جهانی خودروساز دارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار