| کد مطلب: ۱۰۶۴۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد

معافیت مالیاتی برای برخی از تولیدکنندگان لباس

محسن گرجی، مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تولیدکنندگان لباس با حجاب از این پس از معاف شدن تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب از پرداخت مالیات خبر داد.

معافیت مالیاتی برای برخی از تولیدکنندگان لباس

به گزارش  آرمان ملی آنلاین، محسن گرجی در گفت و گوی تلویزیونی با موضوع بررسی نقاط قوت و ضعف لایحه عفاف و حجاب برای حمایت از صنعت پوشاک و مد و لباس گفت: اگر تولیدکننده‌ای لباس‌های بی‌حجاب تولید و فروشنده آن را به فروش برساند، با آنها برخورد و جریمه می‌شوند.

گرجی بیان کرد: چارچوب لباس‌هایی که در حوزه فرهنگی ما قرار دارند تعیین شده و شاخص‌هایی برای آنها مشخص شده است. در بحث تولید و نظارت بر مشخصات لباس‌ها وزارت صمت مسئول است.

وی افزود: نظارت عرفی و قیمتی بر فروشندگان با گشت‌های مشترکی از وزارت صمت اصناف و تعزیرات است. تولیدکننده پوشاک فرهنگی به کل از پرداخت مالیات معاف است.

گرجی با بیان اینکه باید ذائقه‌سازی رعایت حجاب در همه لایه‌های جامعه رسوخ کند افزود: تمام دستگاه‌ها وظایفی دارند که باید به آن وظایف عمل کنند. یکی از این ارگان‌ها، صدا و سیما است و بهتر است به جای اینکه از سایر دستگاه‌ها مطالبه گری کند، یکبار هم خودش مهمان این برنامه شود و توضیح دهد برای ترویج حجاب چه اقداماتی انجام داده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار