| کد مطلب: ۱۱۳۲۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد

نان در ۱۰ استان کشور گران خواهد شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از افزایش قیمت نان تا ۲۵ درصد خبر داد. این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که مطالبات گندمکاران استان همچنان پرداخت نشده و کشاورزان با مشکلات مالی مواجه هستند.

نان در ۱۰ استان کشور گران خواهد شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: افزایش قیمت نان در برخی نانوایی‌ها تا ۲۵درصد نرخ فعلی مصوب شد و بعد از تأیید وزارت کشور در استان اجرایی خواهد شد.

  مهدی جعفری در کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان خراسان جنوبی که با محوریت آنالیز قیمت نان برگزار شد، اظهار داشت: اصلاح قیمت نان از اواخر سال گذشته در دستور کار بود و قیمت کارشناسی نان براساس آنالیزها تعیین شده است.

وی با بیان اینکه اصلاح قیمت نان تا سقف 25 درصد نرخ فعلی در بیش از 10 استان کشور در دستور کار است، تصریح کرد: این مهم در استان ما نیز بعد از تأیید وزارت کشور اجرا می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی، خواستار آزمایش آرد باکیفیت شد و گفت: این مهم باید با کمک دانشگاه علوم پزشکی و سازمان استاندارد در دستور کار قرار بگیرد. 

جعفری متذکر شد: تبدیل نانوایی‌های نوع یک به نوع دوم درخواست نانوایی‌های استان است که به وزارت کشور پیشنهاد می‌شود.

به‌گفته وی؛ موضوع استفاده از آرد کامل در نانوایی‌ها باید توسط دانشگاه علوم پزشکی با جدیت دنبال شود چرا که دستگاه‌های نظارتی هم در این زمینه ناراضی بودند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار