| کد مطلب: ۱۱۲۹۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد

تغییر ساعت کار ادارات فردا ۳۱ تیر/ جزئیات

​ ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های فارس در هفته پیش رو از شنبه سی ام تیر تا چهارشنبه سوم مرداد تغییر پیدا کرد.

تغییر ساعت کار ادارات فردا ۳۱ تیر/ جزئیات

به گزارش آرمان ملی آنلاین، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس شامگاه جمعه در این باره به خبرنگاران گفت: به دلیل ماندگاری گرمای هوا ، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان در هفته پیش رو از شنبه سی ام تیر تا چهارشنبه سوم مرداد تغییر پیدا کرد.

محسن نعمتی افزود: با استناد به مصوبه کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان و تایید استاندار فارس، ساعت کار همه دستگاه‌های اجرایی استان (موسسات عمومی دولتی و غیردولتی و بانک‌ها) از روز شنبه سی ام تیر تا چهارشنبه سوم مرداد از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ تعیین شده است.

سخنگوی صنعت برق گفت: پیش‌بینی شده است طی دو هفته گرم پیش‌رو حد نصاب‌های جدیدی در مصرف برق ثبت شود، پس می‌طلبد که هموطنان عزیز کمک کنند تا قله‌های مصرفی که ایجاد می‌شود را پشت سر گذاریم.

وی افزود: همه کارکنان دستگاه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۱۳ به صورت دورکاری و طبق مقررات آن، به ارائه فعالیت می‌پردازند و مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به برنامه ریزی و نظارت بر دورکاری کارکنان، اقدام کنند.

نعمتی افزود: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، اورژانس، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش نشانی و مراکز انتظامی، بخش عملیاتی خدمات پست و تأمین کالاهای ضروری ، باید طبق روال قبل ارائه خدمت کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار