| کد مطلب: ۱۱۲۲۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد

همه هنگ کنگ به دنبال آزمون!

شماره 20 تیم ملی ایران در یک صحنه با هجوم پرشمار مدافعان هنگ کنگ برای مهار توپ مواجه شد.

همه هنگ کنگ به دنبال آزمون!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، سردار آزمون با وجود اینکه گل چهارم تیم ملی ایران را در دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل هنگ کنگ به ثمر رساند و بازی موثرش را تکمیل کرد، اما در طول این مسابقه بارها با نفوذهای خود خطرناک ظاهر شد و تلاش زیادی برای گلزنی انجام داد و مدافعان حریف نیز به شدت او را تحت فشار گذاشته بودند که تصویر یکی از آنها به ثبت رسید.

مهاجم ایرانی رم که فصل خوبی در سری آ ایتالیا سپری کرد و پس از گلزنی در مسابقه دوستانه مقابل میلان، با آمادگی بالا به اردوی تیم ملی ایران اضافه شد، در شروع دیدار برابر هنگ کنگ نزدیک بود گلزنی کند که گلر حریف با واکنش تماشایی ضربه قیچی او را دفع کرد و لحظاتی بعد هم دوباره این کار را انجام داد.

سردار آزمون در دقیقه 16 در محوطه جریمه هنگ کنگ صاحب توپ شد، اما همانطور که در تصویر می‌بینید، به یکباره سه مدافع حریف روی پای او آمدند ولی با این وجود شماره 20 تیم ملی با یک سرتوپ و شوت پای چپ دیدنی اقدام به گلزنی کرد، اما یاپ هونگ فای با یک دست آن را بیرون کشید و در ریباند هم ضربه فنی زمینی او را مدافع هنگ کنگ از روی خط بیرون کشید و به کرنر فرستاد.

تلاش آزمون برای باز کردن دروازه هنگ کنگ پس از این موقعیت‌های خطرناک، در دقیقه 65 به نتیجه نشست و او توانست روند درخشان خود در بازی‌های ملی را ادامه بدهد و بازهم گلزنی کند.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار