| کد مطلب: ۱۱۲۲۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد

وین رونی:

غیبت این ستاره شکست بزرگی برای انگلیس است

وین رونی، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس، معتقد است که نبود هری مگوایر به ضرر این تیم تمام خواهد شد.

 غیبت این ستاره شکست بزرگی برای انگلیس است

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، تیم ملی انگلیس شب گذشته و در آستانه آغاز رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ در دیداری دوستانه روبروی تیم ملی ایسلند به میدان رفت و در حالی که کمتر کسی انتظار این اتفاق را داشت با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا با باخت راهی مسابقات یورو شود. 

جان استونز در این بازی در ترکیب تیمش قرار داشت، اما به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا از زمین بیرون رفت و به نگرانی سه شیرها بیش از پیش اضافه کرد چون لوک شاو هم همچنان در تلاش است که روند درمانش را به سرعت طی کند تا برای بازی اول مرحله گروهی برابر صربستان آماده باشد. 

 

nkh1dcux

رونی در گفتگو با کانال چهار درباره شرایط این تیم و خط خوردن مگوایر اظهار داشت: «امیدوارم که استونز مشکلی نداشته باشد. خط دفاعی امشب کمی ناهماهنگ بود و این به دلیل نداشتن تجربه است و این موضوعی است که من مطمئن هستم ساوت‌گیت و دیگر مربیان به آنها گوشزد خواهند کرد. 

آنها باید عملکرد درستی داشته باشند چون ما خیلی برای بازیکنان هجومی که در این تیم حضور دارند هیجان داریم و خط دفاعی هم باید به درستی ساماندهی شود تا بتوانیم از حملات نتیجه بگیریم. فکر می‌کنم امشب مشخص شد که اهمیت هری مگوایر تا چه حد است و نبودنش در فهرست چه ضربه بزرگی برای انگلیس خواهد بود.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار