| کد مطلب: ۱۱۲۲۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد

هشدار رئال به کاپیتان: تا آخر ماه وقت داری!

رئال مادرید به ناچو فرصت داده است که تصمیمش را تا پایان ماه جاری میلادی بگیرد.

 هشدار رئال به کاپیتان: تا آخر ماه وقت داری!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، قرارداد ناچو با رئال مادرید در تاریخ ۳۰ ژوئن به پایان خواهد رسید و هنوز مشخص نیست که تصمیم او برای آینده چیست و آیا قصد دارد قراردادش را با این باشگاه تمدید کند یا در فکر جدایی به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است.

رسانه‌های اسپانیایی در چند ماه اخیر شایعات بسیاری را در این باره مطرح کرده بودند و بیشتر معتقد بودند که این بازیکن به دنبال فرصت بیشتری برای حضور در میدان است و به همین دلیل قصد دارد رئال را در پایان فصل ترک کنند و به باشگاه دیگری بپیوندد.

اما به نظر می‌رسد که شرایط در چند هفته اخیر تغییر کرده و کاپیتان رئال در حال بررسی شرایط است و این احتمال وجود دارد که حداقل یک فصل دیگر هم به حضورش در سانتیاگو برنابئو ادامه دهد و پس از آن تصمیم به جدایی بگیرد، خصوصا که کارلو آنچلوتی هم شخصا از او چنین درخواستی داشته است.

حالا روزنامه مارکار خبر داده است که مدیران باشگاه رئال رسما پیشنهاد تمدید قرارداد را برای ناچو ارسال کرده‌اند، اما در عین حال ضرب الاجلی را هم برایش تعیین کرده‌اند و تاکید دارند که او تنها تا ۳۰ ژوئن فرصت دارد که به این پیشنهاد پاسخ دهد و در غیر این صورت خبری از تمدید قرارداد نخواهد بود.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار