| کد مطلب: ۱۱۲۲۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد

ستاره رئال: کار سختی برای رسیدن به امباپه دارم

اندریک، ستاره جدید رئال مادرید، می‌گوید کار دشواری برای رقابت با کیلیان امباپه دارد.

ستاره رئال: کار سختی برای رسیدن به امباپه دارم

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، اندریک، ستاره برزیلی رئال مادرید که انگیزه زیادی برای بازی در این تیم دارد، ممکن است در احتمال دوران حضورش با نیمکت‌نشینی مواجه شود.

کار این وینگر برزیلی در فصل آینده بسیار سخت خواهد بود. چرا که کیلیان امباپه به خط حمله تیم اضافه خواهد شد و با حضور رودریگو و وینیسیوس، ممکن است کارلو آنچلوتی تصمیم بگیرد اندریک را نیمکت‌نشین کند.

این بازیکن ۱۷ ساله درباره حضور امباپه در رئال گفت: «او یک بازیکن متفاوت است که همیشه گل‌های زیادی برای باشگاهش و تیم ملی به ثمر رسانده است. حضور او و وینیسیوس در یک تیم شگفت‌انگیز است، اما می‌دانم که برای رسیدن به سطح آنها کارهای زیادی باید انجام دهم و راه زیادی در پیش دارم.

 

tmw5pujk

امباپه بازیکنی باورنکردنی است. بازی کردن با او برای من همیشه یک رویا بوده و حالا این اتفاق خواهد افتاد. من بسیار خوشحالم و امیدوارم داستان زیبایی شکل بگیرد.»

اندریک که هنوز اولین بازی‌اش را برای رئال انجام نداده، در بین بازیکنان تیم تبدیل به ستاره‌ای محبوب شده است. رودریگو، هم‌وطن و هم‌تیمی‌اش در این باشگاه، در مورد حضور اندریک در رئال گفت: «بازی کردن با او و کمک برای وفق پیدا کردن با باشگاه به نوعی لذت‌بخش است. حالا او به رئال می‌آید. شروع همیشه سخت است. بنابراین همیشه مهم است که کسی که قبلاً این شرایط را پشت سر گذاشته است، به او کمک کند، درست همان‌طور که وینی به من کمک کرد.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار