| کد مطلب: ۱۱۲۱۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد

نجات برانکو از حذف در دقیقه هشتاد!

چین با گل تساوی در دقیقه ۸۰ رتبه دومی خود را نگه داشت.

 نجات برانکو از حذف در دقیقه هشتاد!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، حساس‌ترین بازی امروز فوتبال آسیا جدال بین تیم‌های چین و تایلند در استادیوم المپیک شنیانگ بود که با جذابیت و هیجان خاصی نیز همراه شد.

در شروع این بازی و در دقیقه ۲۰ ضربه سر سوپاچاک چاراکورت در درون دروازه چین قرار گرفت تا تیم برانکو در آستانه یک باخت بزرگ قرار بگیرد.

باتوجه به اینکه چین تنها سه امتیاز از حریف برتری داشت و هفته پایانی هم باید به مصاف کره می‌رفت، باخت در این بازی به منزله از دست رفتن شانس صعودش بود.

با این حال بعد از این گل و در میان تشویق هواداران چین، این تیم حملات زیادی را روی دروازه حریف انجام داد و میل خاصی به گلزنی داشت اما هیچ کدام در نیمه اول به ثمر نرسیدند.

در شروع نیمه دوم اشتباه کریستادا کامان در محوطه جریمه منجر به یک ضربه پنالتی به سود تیم چین شد. پشت ضربه پنالتی مهاجم دو ملیتی چین، فرناندو کونسیسائو قرار گرفت اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت تا بهترین فرصت بازگشت هم از دست برود.

چین حملات خود را ادامه داد اما کلیدی‌ترین اتفاق بازی در دقیقه ۷۷ به شکلی دور از انتظار رقم خورد. مصدومیت دروازه‌بان تایلند که نمایش بسیار خوبی داشت، باعث شد تا سرمربی این تیم او را بیرون کشیده و سارانان آنیون را وارد زمین کند.

 دروازه‌بان تازه یک دقیقه بعد از ورود به زمین روی یک ضربه ایستگاهی غافلگیر شد تا باکرام عبدولی با ضربه رو پا دروازه را باز کند.

این گل که سرنوشت صعود را می‌توانست تغییر دهد، با خوشحالی شدید برانکو و شاگردانش همراه شد و آنها در ۵ دقیقه بعدی سه بار هم فرصت گلزنی داشتند که به ثمر نرسید.

جالب اینکه در ۱۰ دقیقه بعدی، تایلند دو موقعیت خوب ساخت که یکی از آنها با واکنش گلر چین به کرنر رفت.

در نهایت بازی با همین نتیجه ۱-۱ به پایان رسید تا در فاصله یک بازی تا پایان چین ۱۱ امتیازی و تایلند ۸ امتیازی شوند.

نکته مهم اینکه مبنای محاسبه جدول بعد از امتیاز تفاضل گل خواهد بود و چین در صورت برتری ۳ تفاضل گل، شانس خوبی برای صعود خواهد داشت.

هفته پایانی تایلند میزبانی سنگاپوری است که ۷ گل از کره خورد و چین باید به مصاف کره برود.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار