| کد مطلب: ۱۱۲۱۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد

ناکامی نیازمند در کلین شیت ملی

پیام نیازمند از کسب هفتمین کلین‌شیت در بازی های ملی ناکام ماند.

ناکامی نیازمند در کلین شیت ملی

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، دروازه‌بان باتجربه سپاهان امروز با نظر امیر قلعه‌نویی درون چارچوب ایران ایستاد و مقابل هنگ‌کنگ 90 دقیقه بازی کرد. نیازمند که نهمین بازی ملی خود را پشت سر می‌گذاشت در این مسابقه دوست داشت دروازه‌اش را بسته نگه دارد اما این اتفاق برخی او رخ داد.

گلر مورد اعتماد امیر قلعه‌نویی که در سپاهان هم سابقه همکاری با این مربی را دارد، پیش از این 8 بار برای تیم ایران به میدان رفته بود که 6 بار دروازه اش را بسته نگه داشته باشد.

او بسیار امید داشت تا مقابل هنگ‌کنگ هم کلین‌شیت کند و برای هفتمین بار با پیراهن ایران گلی دریافت نکند اما دوبار دروازه اش باز شد تا از کسب کلین‌شیت باز بماند.

نیازمند در صحنه گل اول ایران توپ از فاصله ای نزدیک به سمتش آمد و زمان زیادی برای واکنش نداشت که در نهایت هم توپ از بین پاهایش وارد دروازه شد. او در صحنه گل دوم هم دید کافی نداشت و البته که ملی پوشان ایران اعتقاد داشتند روی دروازه‌بان خطا هم شده است.

با این حال دروازه‌بان ملی‌پوش سپاهانی‌ها امیدوار است در بازی با ازبکستان هم فرصت بازی برای ایران را به دست بیاورد؛ هرچند که احتمالا قلعه‌نویی این شانس را به بیرانوند یا پورحمیدی می‌دهد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار