| کد مطلب: ۱۱۲۱۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد

فرمین لوپز :

ژاوی من را به رؤیای کودکی‌ام رساند

فرمین لوپز که در دیدار دوستانه مقابل آندورا، اولین بازی‌اش را در پیراهن تیم ملی بزرگسالان اسپانیا انجام داد، احساساتش را بیان کرد.

ژاوی من را به رؤیای کودکی‌ام رساند

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، فصل درخشان فرمین لوپز که از جنبه فردی به شکل فوق‌العاده‌ای آغاز شد و با درخشش برای بارسلونا ادامه پیدا کرد، با دعوت به اردوی تیم ملی اسپانیا برای یورو ۲۰۲۴ به پایان رسید.

او حالا یکی از مردان مدنظر لوئیس دلافوئنته برای یورو است و اشتیاق زیادی برای درخشیدن در پیراهن تیم ملی دارد. او چهارشنبه شب در دیدار دوستانه برابر آندورا موفق شد اولین بازی‌اش را برای تیم ملی بزرگسالان ثبت کند.

این بازیکن ۲۱ ساله در دقیقه ۶۲ به جای پدری، دیگر ستاره بارسا به میدان رفت و موفق به ثبت یک پاس گل شد. او پس از بازی درباره حضور در تیم ملی گفت: «به یکی از رویاهای دوران کودکی‌ام رسیدم. من بسیار خوشحالم. اینکه الان اینجا هستم و لباس تیم ملی را بر تن دارم به‌خاطر ژاوی است. من همیشه قدردان او خواهم بود.

مهم‌تر از من و عملکردم، برد تیم ملی بود که نشان دادیم آمادگی زیادی برای یورو داریم. من نمی‌دانم در بازی‌های یورو در ترکیب تیم قرار می‌گیرم یا نه. هدف اصلی همه بازیکنان موفقیت تیم است و مهم نیست با چه ترکیبی به دست می‌آید. من هم مانند دیگر بازیکنان آماده بازی و درخشش برای تیم ملی هستم.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار