| کد مطلب: ۱۱۲۱۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد

کاپیتان چلسی: بزرگترین هدف تابستانی سیمئونه

اتلتیکو مادرید به دنبال یک هافبک دفاعی است و کانر گالاگر را از چلسی انتخاب کرده است.

کاپیتان چلسی: بزرگترین هدف تابستانی سیمئونه

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، دیه‌گو سیمئونه و اتلتیکو مادرید تابستان بسیار شلوغی را در پیش رو خواهند داشت. برای تیم مادریدی، پس از فصلی که دوباره هیچ عنوانی کسب نکرده و از صدر جدول لالیگا دور ماند، انتظار می‌رود که بازیکنان زیادی جدا شوند و در مقابل هم خریدهای زیادی صورت بگیرد.

قبل از ورود بازیکنان جدید نیاز به فروش بازیکنان است اما اتلتیکو برای اینکه تیم تحت هدایت سیمئونه یک تیم رقابتی باشد به دنبال بازیکنان قابل توجه در سطح فوتبال اروپاست. یکی از بازیکنانی که در صدر فهرست آن‌ها قرار دارد، کانر گالاگر از چلسی است.

چلسی نیاز به فروش برخی از بازیکنانش دارد و تمرکز آن‌ها روی بازیکنان مطرح است که به همین دلیل گالاگر هم در صورت ارائه پیشنهاد مناسب به فروش می‌رسد. این بازیکن انگلیسی فصل گذشته یکی از مهره‌های قابل توجه مائوریسیو پوچتینو بود، او در مجموع 50 بازی انجام داد، 7 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل ارسال کرد.

این ستاره انگلیسی پس از فصل خوبش با چلسی، حداقل 50 میلیون یورو ارزش دارد. اتلتیکو به یک مهره کلیدی در خط میانی نیاز دارد و طبق گفته اسکای اسپورت، آن‌ها گالاگر را انتخاب کرده‌اند.

مذاکرات آسانی پیش رو نخواهد بود، چون باشگاه اسپانیایی حاضر به پرداخت 50 میلیون یورو نیست، اما چلسی می‌‌تواند این رقم را کاهش دهد چون قرارداد او در 30 ژوئن 2025 به پایان می‌رسد.

اتلتیکو مادرید تنها باشگاهی نیست که این هافبک انگلیسی را می‌خواهد و رقابت سختی برای جذب او خواهد داشت. استون ویلا یا هدایت اونای امری که فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد نیز به کاپیتان چلسی علاقه دارد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار