| کد مطلب: ۱۱۲۱۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد

ده دیداری که می‌توانست جام را از پرسپولیس بگیرد!

سرخپوشان در ده بازی این فصل ۲۲ امتیاز از دست دادند.

 ده دیداری که می‌توانست جام را از پرسپولیس بگیرد!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، پرسپولیس همانند فصل پیش در میانه‌های لیگ دچار افت شد و امتیازات زیادی را بخصوص در بازی‌های خارج از خانه از دست داد. امتیازاتی که هرچند در آخر مانع از قهرمانی آن‌ها نشد اما اگر گلزنی گولسیانی نبود، حالا هواداران این تیم باید افسوس آن امتیازات را بیش از همیشه می‌خوردند.

هفته سوم: پرسپولیس ۱-۱ پرسپولیس، ۲ امتیاز

ذوب آهن اولین تیمی بود که در این فصل موفق به متوقف کردن پرسپولیس شد. در دیدار هفته سوم دو تیم که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، سرخپوشان با گل به‌خودی سروش رفیعی از شاگردان ربیعی عقب افتادند اما در آخرین دقایق بازی گئورگی گولسیانی با ضربه سر کار را به تساوی کشاند تا پرسپولیس از شکست خانگی فرار کند.

هفته پنجم: پرسپولیس ۱-۱ استقلال، ۲ امتیاز

دربی رفت یکی از حسرت‌برانگیزترین بازی‌های فصل سرخپوشان بود. دیداری که پرسپولیس با گل عالیشاه فاصله‌ای تا سومین برد پیاپی در شهرآورد نداشت، اما پنالتی دقیقه آخری کوین یامگا معادلات را بر هم زد تا سهم دو تیم از این دیدار تنها یک امتیاز باشد.

هفته هشتم: ملوان ۰-۰ پرسپولیس، ۲ امتیاز

یکی از کم‌موقعیت‌ترین بازی‌های پرسپولیس در این فصل بود. شاگردان یحیی در این دیدار با پرس‌شدید شاگردان تارتار مواجه شدند و در امر ایجاد موقعیت گل ناکام ماندند تا دو امتیاز را در انزلی جا بگذراند.

هفته نهم: پرسپولیس ۲-۲ صنعت نفت، ۲ امتیاز

تیم ده نفره صنعت نفت در آخرین دقیقه‌های بازی مقابل پرسپولیس در تهران موفق به زدن گل تساوی شد تا پرسپولیس دو امتیاز حساس را در خانه از دست دهد. این مساوی در حالی رقم خورد که استقلال نیز مقابل شمس آذر‌ متوقف شده بود.

هفته دهم: سپاهان ۱-۰ پرسپولیس، ۳ امتیاز

سرانجام اولین شکست فصل سرخپوشان با تک گل استثنایی رضا اسدی در اصفهان رقم خورد. سپاهان با این برد موفق به کسب دومین برد متوالی مقابل قرمزها شد تا همچنان صدرنشین جدول باقی بماند.

 lo2a150j

هفته سیزدهم: استقلال خوزستان ۲-۲ پرسپولیس، ۲ امتیاز

پرسپولیس در آستانه شکست در اهواز بود که سرانجام نبیل باهویی گلزنی کرد و این تیم را از دومین شکست خارج از خانه نجات داد. این مساوی در حالی رقم خورد که پرسپولیس به تازگی از لیگ قهرمانان نیز حذف شده بود.

هفته پانزدهم: مس رفسنجان ۱-۱ پرسپولیس، ۲ امتیاز

آخرین حضور گل‌محمدی روی نیمکت سرخپوشان با تساوی مقابل ساکت الهامی به پایان رسید. در شرایطی که پرسپولیس با یک گل شهاب زاهدی از مس پیش بود، شیمبای کهنه کار بازی را از روی نقطه پنالتی به تساوی کشاند و پرسپولیس بازهم خارج از خانه امتیاز از دست داد.

هفته شانزدهم: آلومینیوم ۱-۰ پرسپولیس، ۳ امتیاز

شلیک چهل متری امیر نوری منجر به ثبت دومین شکست فصل سرخپوشان این بار مقابل گربه سیاه سال‌های اخیر شد. این نخستین حضور اوسمار ویرا روی نیمکت پرسپولیس به جای یحیی گل‌محمدی بود.

هفته بیستم: استقلال ۰-۰ پرسپولیس، ۲ امتیاز

یکی از سردترین دربی‌های یک دهه اخیر حاصلی جز یک امتیاز برای پرسپولیس نداشت تا آن‌ها همچنان با اختلاف سه امتیاز در تعقیب استقلال باشند.

ocpmhnr3

هفته بیست و پنجم: پرسپولیس ۰-۰ سپاهان، ۲ امتیاز

سپاهان آخرین تیمی بود که در این فصل پرسپولیس را متوقف کرد. در روزی که شاگردان اوسمار شانس صدرنشینی را با توجه به تساوی استقلال مقابل تراکتور داشتند، نبرد پرتغالی برزیلی در ورزشگاه آزادی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا هواداران پرسپولیس امیدوار به پنج بازی باقی مانده باشند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار