| کد مطلب: ۱۱۲۱۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد

برای بال چپ: فلیک ستاره بایرن را می‌خواهد

بارسلونا به دنبال یک وینگر چپ برای فصل آینده است و هانسی فلیک روی کینگزلی کومان، شاگرد سابقش در بایرن مونیخ، دست گذاشته است.

 برای بال چپ: فلیک ستاره بایرن را می‌خواهد

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، بال چپ یکی از نقاط ضعف بارسلوناست. در سمت راست، لامین یامال نشان داده که می‌تواند در بازی‌ها تاثیرگذار باشد و به سطح بهترین‌ها برسد، اما در طرف دیگر، نه ژائو فیلیکس و نه فران تورس و رافینیا در سطح جهانی نیستند. عملکرد رافینیا که در سمت راست راحت‌تر است در بارسا خوب بوده است، اما او آن بازیکن کلیدی‌ای که بارسا به دنبالش است نشان نداد. از سوی دیگر، عملکرد بازیکن فیلیکس خیلی نوسان دارد در حالی که تورس که نشان داده گلزن است، دریبل و کیفیت مورد نظر برای این پست را ندارد.

با توجه به همه این موارد، بارسلونا در بازار نقل و انتقالات برای خرید بال چپ بسیار فعال است. گزینه غیرمنتظره‌ای که به نظر می‌رسد مطرح شده است، کینگزلی کومان است که طبق گزارش اکیپ، بایرن مایل است در تابستان امسال او را بفروشد. تیم مونیخی می‌خواهد با ونسان کمپانی، سرمربی جدید خود، پروژه جدیدی را آغاز کند و ممکن است برخی از بازیکنان کلیدی خود را از دست بدهد، از جمله کومان فرانسوی که در طول فصل با مصدومیت‌های جدی دست و پنجه نرم کرده و باعث شده 21 بازی را از دست بدهد.

مشخصات کومان با آنچه بارسا به دنبال آن است مطابقت دارد، یعنی یک وینگر سرعتی با قابلیت دریبل زنی، تغییر ریتم و گلزنی. با این حال، این بازیکن ملی پوش فرانسوی که تمام آن چیزی است که بارسلونا می‌خواهد، یک گلزن تمام عیار نیست و تاکنون با 27 سال سن تنها به 10 گل در یک فصل دست یافته است. با این حال، در یک فصل عادی 8-9 گل را تضمین می‌کند و در بهترین فصل‌های خود به طور قابل توجهی بیش از 10 پاس گل داده است، بنابراین برای مهاجمان و هافبک‌ها یک متحد بزرگ خواهد بود.

 اما بهترین نکته در مورد کومان این است که او با هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسلونا، آشناست. این دو نفر در بایرن با هم همبازی بودند و برای سرمربی آلمانی، کومان در دو فصلی که در آلیانز آرنا حضور داشت، بازیکن کلیدی بود. در واقع، مهاجم فرانسوی گل قهرمانی در فینال لیگ قهرمانان مقابل پاریس سن ژرمن را به ثمر رساند و در فصل بعد، در 21-20، کومان یکی از بهترین فصل‌های خود را در مونیخ پشت سر گذاشت و 8 گل زد و 15 پاس گل داد. با توجه به همه این موارد، روزنامه اسپورت ادعا می‌کند که این سرمربی در صورت تمایل کاتالان‌ها برای جذب او، می‌تواند نقش مهمی در متقاعد کردن او داشته باشد.

قیمت فعلی کومان در بازار 50 میلیون یورو است، اما در ابتدا به نظر می‌رسد که بایرن سعی خواهد کرد تا مبلغ بیشتری دریافت کند. تنها فشار بازیکن در صورتی که در بایرن جایی نداشته باشد، می‌تواند باعث شود تا رقم انتقال او به حدود 40-50 میلیون یورو کاهش یابد که برای بارسلونا قابل دسترس‌تر است.

با این حال، قیمت کومان هرچه باشد، بارسلونا قبل از جذب او باید بازیکنان خود را بفروشد، زیرا وضعیت آنها با فرپلی مالی مطابقت ندارد و تنها یک فروش مهم می‌تواند این مشکل را حل کند. رونالد آرائوخو که از سال گذشته با بایرن در ارتباط بوده است، در صورت تمایل به جدایی می‌تواند کلیدی باشد، زیرا می‌توان معاوضه‌ای را ترتیب داد که در آن کومان به همراه مبلغی اضافه به بارسا منتقل شود. قیمت خروج آرائوخو برای بارسلونا 80 میلیون یورو است، بنابراین او می‌تواند با 30 یا 40 میلیون یورو بیشتر از کومان معاوضه شود.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار