| کد مطلب: ۱۱۲۱۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد

گاتزتا: او تورام و لائوتارو را تهدید می‌کند

طارمی نمی‌تواند برای اینتر و اینزاگی صبر کند!

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت نوشته است که طارمی از 20 تیر ماه باید در تمرینات اینتر حاضر شود و خود را به سیمونه اینزاگی معرفی کند.

طارمی نمی‌تواند برای اینتر و اینزاگی صبر کند!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، مهدی طارمی از ابتدای فصل آینده به عنوان نخستین بازیکن ایرانی تاریخ اینترمیلان به میدان می‌رود. تمامی کارهای مربوط به انتقال او به جمع افعی‌ها انجام شده و تنها زمان اعلام رسمی این قرارداد باقی مانده تا این بازیکن ایرانی با حضور در کمپ آپیانو جنتیله، به تمرینات فصل جدید تیمش اضافه شود.

روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت در شماره امروز خود به تخمین زمان احتمالی مهدی طارمی در تمرینات اینتر پرداخته و اینکه اینزاگی با شناخت کامل روی ستاره ایرانی، او را به عنوان بازیکنی برای تکمیل شدن زوج تورام و لائوتارو خریداری کرده است.

 در گزارش این روزنامه ایتالیایی آمده است:

یک عدد وجود دارد که اینتر را نمی‌ترساند: صفر. اینتر با هزینه صفر و تنها پرداخت حق کمیسیون توانست یک زوج تعیین کننده را به خدمت بگیرد. طارمی و زیلینسکی عملا آینده را تصاحب کرده‌اند.

آنها پس از انجام معاینات پزشکی و امضای قرارداد، با سیمونه اینزاگی صحبت کردند. کادر فنی قبلاً آنها را از راه دور ارزیابی کرده است تا بفهمد چگونه می‌توان از آنها به بهترین شکل استفاده کرد.

در اینجا، مهدی فرصتی برای تلف کردن زمان ندارد. اینتر می‌خواهد برتری برنامه‌ریزی را که نسبت به حریفان خود از قبل داشته، حفظ کند. مزیتی که در سطح فنی به تیمی تبدیل می‌شود که از نظر تئوری آماده اردوی تمرینی است.

 اینزاگی در حال حاضر یک اینتر کامل را دارد، کسی که می‌خواهد با طارمی و زیلینسکی کیفیت و تعدادی گل را به آمار تیمش اضافه کند، جایی که نه کلاسن - سنسی و نه آرناتوویچ - سانچز نتوانستند برای اینتر تضمین کنند.

نراتزوری یک سال زودتر برای جذب طارمی حرکت کرده بود و این ایرانی، تایید کامل اینزاگی را دارد. پیشینه‌ای نیز در این زمینه وجود دارد که می‌توان به آن اشاره کرد: تابستان گذشته، قبل از اینکه آنها تور قلاب را برای شکار آرناوتوویچ بیندازند، اینتر (حتی قبل از میلان) سعی کرده بود با پورتو برای خرید طارمی مذاکره کند، اما پس از مواجهه با تقاضاهای بسیار زیاد تیم پرتغالی، عقب‌نشینی کرد. با توجه به پایان قرارداد بازیکن، ایده تلاش مجدد برای جذب او نیز در نظر گرفته شد. در نتیجه او (طارمی) در اینجاست! (حضورش در اینتر قطعی شده)

اینتر حالا ستاره دیگری را در موتور خط حمله‌اش قرار داده است. یعنی بازیکنی که در ایده‌های اینزاگی، می‌تواند خیلی بهتر نسبت به سانچز آرناتوویچ، جایگزین تورام و لائوتارو شود.

 طارمی نیز نمی‌تواند برای پیوستن به اینتر خیلی صبور باشد، چرا که او قبلاً در میلان بوده است. حضور او در شهر، به اوایل این ماه برمی‌گردد، علت حضورش نیز شاید برای شروع انتخاب یک خانه باشد. او قطعاً در ماه ژوئیه در شهر خواهد بود. طارمی یکی از اولین بازیکنان تیمی است که اینزاگی بلافاصله برای اردوی آماده سازی که از حدود 10 ژوئیه آغاز می‌شود، در اختیار خواهد داشت.

به نوبه خود، اینزاگی و کادرش برای مدت طولانی به تحقیق درخصوص یک انتخاب مناسب برای خط حمله پرداختند. مکانیسم‌های بازیکن و تناسب او با ایده‌ها، موردی بود که باعث شد آنها طارمی را انتخاب کنند. چرا که ویژگی‌های این بازیکن باعث شده که او بتواند هم به عنوان مهاجم اول و هم به عنوان مهاجم دوم عمل کند. او عادت دارد از هر نظر فعال و در حال حرکت باشد، مهارتی که می‌تواند آن را با تورام و لائوتارو به اشتراک بگذارد.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار