| کد مطلب: ۱۱۲۱۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد

چهار بازیکن پیکان راه گلزنی به استقلال را بلدند!

چهار بازیکن پیکان سابقه گلزنی مقابل استقلال را داشته‌اند و به دنبال تکرار گلزنی خواهند بود.

 چهار بازیکن پیکان راه گلزنی به استقلال را بلدند!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، تیم فوتبال پیکان و استقلال در هفته پایانی لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت و در بین بازیکنان پیکان چهار بازیکن سابقه گلزنی مقابل استقلال را در کارنامه خود دارند و به دنبال تکرار این اتفاق خواهند بود.

سامان نریمان جهان بازیکن باتجربه پیکان بیشترین سهم را در این بین دارد و 4 گل مقابل استقلال به ثمر رسانده است، او 3 گل با پیراهن تراکتور و یک گل هم با پیراهن ماشین‌سازی تبریز مقابل استقلال به ثمر رسانده است.

معین عباسیان فول‌بک تیم پیکان با پیراهن تیم‌های پدیده و صنعت نفت آبادان مقابل استقلال گلزنی کرده است و به احتمال زیاد امروز هم در ترکیب اصلی این تیم قرار بگیرد تا از تکنیک و تجربه خود در این مسابقه استفاده کند.

دیگر بازیکنی که طعم گلزنی مقابل را چشیده است ابراهیم صالحی کاپیتان تیم پیکان است که یک گل با پیراهن پیکان وارد دروازه استقلال کرده است، دیگر گلزن آنها امیر شهیم بازیکن جوانی است که در نیم فصل نخست مقابل آبی‌ها گلزنی کرده بود.

از بین بازیکنانی که سابقه گلزنی مقابل استقلال را داشتند به احتمال زیاد عباسیان و نریمان‌جهان در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت و مقابل استقلال بازی می‌کنند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار