| کد مطلب: ۱۱۲۰۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس بدون باخت مقابل مس

پرسپولیس در شرایطی برای بازی آخر فصل مقابل مس رفسنجان قرار خواهد گرفت که در پنج بازی اخیر مقابل این تیم شکست نخورده است.

 پرسپولیس بدون باخت مقابل مس

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، بازی رفت این دو تیم در رفسنجان که آخرین بازی یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس بود با تساوی یک – یک تمام شد. جالب اینکه ساکت الهامی هم روی نیمکت مس می‌نشست که حالا سرمربی نساجی به حساب می‌آید.

در این مسابقه ابتدا پرسپولیس با گل دقیقه 2 شهاب زاهدی پیش افتاد اما میزبان با پنالتی لوسیانو پریرا در دقیقه 52 جبران کرد.

از بین بازیکنان پرسپولیس که در بازی رفت حضور داشتند سعید صادقی مصدوم است و شهاب زاهدی از این تیم جدا شده ضمن اینکه نفراتی مثل محمدمهدی احمدی، فرشاد فرجی و سینا اسدبیگی هم در آن دیدار فیکس بودند که بعید است در بازی شنبه شب در ترکیب ثابت قرار بگیرند.

 فصل قبل پرسپولیس هر دو بازی رفت و برگشت را مقابل نماینده رفسنجان با نتیجه مشابه یک بر صفر پیروز شد.

نکته جالب اینجاست که بازی برگشت دو تیم نخستین بازی پرسپولیس در سال 1402 بود که دهم فروردین ماه در رفسنجان برگزار شد و تیم یحیی گل محمدی بعد از باخت به سپاهان روند پیروزی‌های متوالی‌اش تا کسب سه گانه تریخی را از دیدار مقابل همین تیم نارنجی پوشس آغاز کرد که اتفاقا داور آن مسابقه هم مثل دیدار شنبه شب دو تیم امیر عرب براقی بود.

در لیگ بیست و یکم نیز پرسپولیس در بازی رفت مقابل این تیم یک – یک متوقف شد اما در بازی برگشت با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار