| کد مطلب: ۱۱۲۰۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد

۹۰ درصد تبلیغات بازار آزاد دروغ است

پلیس فتا: اگر بلیت ندارید، خانه بنشینید!

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا از ناامن بودن خرید و فروش بلیت ورزشگاه در بازار آزاد گفت.

پلیس فتا: اگر بلیت ندارید، خانه بنشینید!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، جناب سرهنگ پاشایی فرهنگی اجتماعی پلیس فتا در توضیح اتفاقات رخ داده پیرامون مسئله بلیت فروشی دیدار پرسپولیس-مس رفسنجان از هفته سی‌ام لیگ برتر در گفتگو با برنامه رادیویی ۴۴۲، اظهار داشت: از چند روز پیش صحبت کردیم و اخطار دادیم که نیروهای سایبری فضای مجازی و رسانه‌ای کشور را مانیتورینگ می‌کنند و در پلتفرم‌ها این کار را خواهند کرد. اکنون وضعیت لیگ برتر فوتبال ایران  بسیار حساس شده و با این بازی‌های مهم، کلاهبرداران سایبری با فروش بلیت در فضای مجازی، کلاهبرداری می‌کنند.

وی افزود: من آماری از تجزیه و تحلیل پرونده های قضایی بگویم که ۹۰ درصد تبلیغاتی که در سایت‌های داخلی یا خارجی مانند دیوار در مورد فروش صورت می‌گیرد، دروغ است. بیعانه می‌گیرند و بعد از آن شما را بلاک می‌کنند. یک بلیت جعلی دست شما می‌دهند و وقتی به ورزشگاه می‌روید می‌بینی. جعلی است. من دوست داشتم این آمار ۱۰۰ درصد باشد اما نیست.

او ادامه داد: در بین نفراتی که ما دستگیر کردیم، نفراتی بودند با عددهای نجومی که بلیت دید خودشان بوده. این را سازمان لیگ و حراست آن باید مداخله کند. خرید بلیت مسابقه از سایت مدنظر مشخص است اما ۹۰ درصد تبلیغات مجازی دروغ است.

جناب سرهنگ پاشایی همچنین تصریح کرد: ریسک بالایی است این موضوع و اگر بلیت دارید که انشالله به شما خوش بگذرد اما اگر ندارید، فردا ورزشگاه هوا گرم است و اصلا بنشینید خانه؛ بلیت فروشی تمام شده و تنها در بازار آزاد شرایط خرید و فروش است اما باید ریسک آن را خودشان بپذیرند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار