| کد مطلب: ۱۱۲۰۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد

سخنرانی آنچلوتی در ومبلی: تاریخ‌سازی کنید!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از بازیکنانش خواست که در دیدار فینال لیگ قهرمانان تاریخ‌سازی کنند.

 سخنرانی آنچلوتی در ومبلی: تاریخ‌سازی کنید!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، رئال مادرید شنبه شب در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی لندن روبروی دورتموند به میدان خواهد رفت و امیدوار است که بتواند جام قهرمانی این مسابقات را برای پانزدهمین بار با خود به خانه ببرد و رکوردش را بهبود ببخشد.

این دیدار از اهمیت بسیاری برای این تیم برخوردار است، چون آخرین حضور تونی کروس در زمین با پیراهن رئال است و در عین حال، قهرمانی در این مسابقات همیشه حس و حال خاصی برای همه تیم‌های اروپایی و خصوصا رئال مادرید داشته است که این فصل توانست فاتح لالیگا هم شود.

 بازیکنان رئال در لندن حضور دارند و روز گذشته در ورزشگاه ومبلی مشغول تمرین بودند تا با شرایط به خوبی آشنا شوند. الچیرینگینو خبر داده است که آنچلوتی سخنرانی جذابی را برای آنها انجام داده که در بخشی از آن گفته است: «بعضی از شما می‌توانید در این بازی برای اولین بار قهرمان شوید و بعضی از شما برای آخرین بار... همه باید تاریخ‌سازی کنید.»

آنچلوتی پیش از این دو بار با رئال مادرید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده و امیدوار است که بتواند برای سومین بار هم به عنوان سرمربی این تیم این جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار