| کد مطلب: ۱۱۲۰۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد

باز هم دو مهره کلیدی حضور ندارند؛

ترکیب احتمالی سپاهان در دیدار حیثیتی

بعید به نظر می‌رسد ژوزه مورایس دست به ترکیب برنده خود در آخرین بازی فصل بزند.

ترکیب احتمالی سپاهان در دیدار حیثیتی

 به گزارش آرمان ملی آنلاین  ، تیم فوتبال سپاهان در آخرین بازی فصل در حالی تا ساعاتی دیگر به مصاف شمس آذر می‌رود که رتبه سومی خود را در لیگ برتر قطعی کرده و مورایس به این مسابقه نگاهی تدارکاتی جهت آماده سازی تیمش برای جام حذفی خواهد داشت.

سپاهان در این مسابقه دو غایب دارد. محمد کریمی به دلیل محرومیت در ترکیب سپاهان حضور ندارد و رضا اسدی هم به دلیل مصدومیت شانس حضور در این مسابقه و چند دیدار اخیر تیمش را از دست داده است. این در شرایطی است که رامین رضائیان و فرشاد احمدزاده با پشت سر گذاشتن محرومیت اماده حضور در ترکیب اصلی هستند.

با این وصف ترکیب اصلی سپاهان مقابل شمس آذر به شرح زیر قابل تصور است: 

پیام نیازمند – میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، رامین رضائیان، برایان دابو، امید نورافکن، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده، کاوه رضایی و شهریار مغانلو.

 در خط دروازه بار دیگر در مصاف با شمس آذر شاهد حضور نیازمند خواهیم بودیم و در قلب خط دفاعی این تیم هم هادی محمدی و سیاوش یزدانی بازی خواهند کرد. در پست دفاع راست و چپ هم پس از چند مسابقه شاهد حضور رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور خواهیم بود.

در مرکز زمین نیز محرومیت محمد کریمی شانس برایان دابو، امید نورافکن و محمدجواد حسین نژاد را برای حضور در ترکیب اصلی پر رنگ کرده است.

درنهایت درخط هجومی به نظر می‌رسد با وجود مهره‌های اثرگذاری سرشناسی مثل عیسی عباس، اعرابی و رضا شکاری این فرشاد احمدزاده، کاوه رضایی و شهریار مغانلو باشند که در ترکیب ابتدایی مورایس قرار می‌گیرند.

مصاف سپاهان و شمس آذر از ساعت 19 و همزمان با دیگر بازی‌های فصل با قضاوت یاسر همرنگ در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار