| کد مطلب: ۱۱۲۰۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد

لائوتارو تا ۲۰۲۹ با نراتزوری می‌ماند

تمدید 600 میلیاردی زوج طارمی با اینتر!

لائوتارو مارتینز برای تمدید قراردادش با اینتر تا سال 2029 به توافق با مدیران باشگاه نزدیک شده است.

تمدید 600 میلیاردی زوج طارمی با اینتر!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، به نظر می‌رسد که جنجال‌های پیرامون تمدید قرارداد کاپیتان اینتر به پایان رسیده است. لائوتارو مارتینز که تا سال 2026 با نراتزوری قرارداد داشت، با علاقه مدیران باشگاه، پای میز مذاکره نشسته بود، ولی جلسات میان طرفین بسیار طولانی‌تر از چیزی پیش رفت که تصور می‌شد.

پروسه تمدید قرارداد مارتینز از اواسط فصل آغاز شد، ولی هر بار طرفین از خواسته‌های خود کوتاه نیامدند و تا پایان فصل نیز توافقی حاصل نشد. گوارو، خبرنگار نزدیک به باشگاه، از درخواست 12 میلیون یورویی لائوتارو برای تمدید خبر داد که این درخواست با پارامترهای باشگاه فاصله زیادی داشت.

دستمزد کاپیتان افعی ها در فصل قبل، 6 میلیون یورو بود و با این وجود، اینتر حاضر شده بود تا برای لائوتارو بیشترین رقم سقف بودجه خود یعنی دستمزد 10 میلیون یورویی را در نظر بگیرد، ولی مدیران اینتر به شدت از سماجت‌های کامانو، ایجنت مارتینز، خشمگین شده بودند و حتی تنش‌هایی در مذاکرات نیز به وجود آمده بود.

 در نهایت، امروز جلسه دیگری میان طرفین برگزار شد و رسانه‌ها خبر دادند که کاپیتان نراتزوری به ایجنت خود دستور داده است که خواسته‌های خود را کاهش دهد و پس از آن، اخبار مثبتی از مذاکرات طرفین منتشر شد و معتبرترین خبرنگاران ایتالیایی و نزدیک به اینتر، همگی از توافقات برای تمدید خبر دادند.

ابتدا این گواور بود که در صفحه شخصی خود نوشت سیگنال مثبتی از صحبت‌های ایجنت لوتارو با مدیران باشگاه بیرون آمده است. طرفین به توافق نزدیک‌تر شده‌اند. پس از آن، دیگر خبرنگاران ایتالیایی از جمله جیانلوکا دی مارزیو و رسانه اسکای اسپورت از توافق دو طرف خبر دادند.

 بدین ترتیب لائوتارو مارتینز با پذیرش قراردادی 9.5 میلیون یورویی که با افزودنی‌ها و پاداش‌ها می‌تواند به 10 میلیون یورو (بیش از 600 میلیارد تومان) نیز برسد، قراردادش را به مدت سه سال دیگر و تا سال 2029 با افعی‌ها تمدید خواهد کرد.

فابریزیو رومانو نیز در توییتر خود نوشت: لائوتارو مارتینز پیشنهاد اینتر برای امضای قرارداد جدید با این باشگاه تا ژوئن 2029 را پذیرفته است. جزئیات نهایی در مورد ساختار افزونه‌ها مشخص و سپس تکمیل می‌شود. بخش ثابتی از حقوق قبلاً پذیرفته شده است، همه چیز به زودی امضا خواهد شد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار