| کد مطلب: ۱۱۲۰۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد

فابرگاس:

رئالی‌ها به قهرمانی در چمپیونزلیگ عادت کرده‌اند

سسک فابرگاس می‌گوید بردن فینال چمپیونزلیگ برای بازیکنان رئال دشوار نیست.

رئالی‌ها به قهرمانی در چمپیونزلیگ عادت کرده‌اند

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، سسک فابرگاس، ستاره سابق تیم‌های آرسنال، بارسلونا و چلسی و مربی حال حاضر کومو، در مصاحبه‌ای جدید درباره کیفیت بازیکنان رئال و دیدار شنبه‌شب این تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بروسیا دورتموند صحبت کرد.

فابرگاس که بارها در لباس بارسلونا مقابل رئال مادرید بازی کرده، در مورد رویارویی با این تیم گفت: «وقتی در بازی‌های بزرگ، به‌خصوص در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل رئال مادرید قرار می‌گیرید، جو استادیوم آرام می‌شود، همه می‌دانند که چیز خاصی در راه است و برای آن آماده می‌شوند. هواداران آن را احساس می‌کنند و بازیکنان هم آن را احساس می‌کنند. سپس فضا جادویی می‌شود.

 او سپس در واکنش به سوالی در مورد تجربه بالای لوکا مودریچ در رئال و کیفیت فوق‌العاده‌اش پاسخ داد: «من مقابل مودریچ در تاتنهام بازی کردم، او بازیکن بسیار خوبی بود. اما کاری که او اکنون در رئال مادرید انجام می‌دهد، او را به دو سطح بالاتر می‌برد. لوکا همچنین بازیکنان اطرافش را هم بهتر می‌کند. هر بازیکنی این‌گونه نیست. بلینگام هم اینطور است و به‌نظرم در آینده بسیار بهتر از الان خواهد شد. همه این‌ها شخصیت و انرژی مثبت باشگاه را نشان می‌دهند.»

فابرگاس سپس درباره شانس قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ گفت: «بردن یک فینال لیگ قهرمانان برای رئالی‌ها چندان دشوار نیست. می‌توانم بگویم آنها به بردن فینال چمپیونزلیگ عادت کرده‌اند اما نباید دچار غرور و اعتماد‌به‌نفس کاذب بشوند. دورتموند تیم آماده و بسیار باکیفیتی است. آنها تا کنون کار بزرگی انجام داده‌اند و به‌نظرم توانایی بردن رئال را هم دارند.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار