| کد مطلب: ۱۱۲۰۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد

هانس یواخیم واتسکه:

بدون حسادت، رئال بزرگ‌ترین باشگاه جهان است!

هانس یواخیم واتسکه، رئیس باشگاه دورتموند، رئال مادرید را بزرگ‌ترین و موفق‌ترین باشگاه جهان دانست.

بدون حسادت، رئال بزرگ‌ترین باشگاه جهان است!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، رئال مادرید و بروسیا دورتموند در چارچوب مرحله فینال لیگ قهرمانان اروپا شنبه‌شب از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه ومبلی انگلیس مقابل همدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

زردپوشان آلمانی دست به کار بزرگی زده‌اند و می‌توانند با پیروزی برابر مادریدی‌ها و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یکی از مهم‌ترین اتفاقات تاریخ خود را رقم بزنند و در سمت دیگر کهکشانی‌ها به دنبال کسب قهرمانی پانزدهم در چمپیونزلیگ هستند.

هانس یواخیم واتسکه، رئیس دورتموند، در گفت‌وگویی پیش از این فینال، در مورد شرایط دو تیم صحبت کرد. او ابتدا درباره سیاست‌های نقل و انتقالاتی دورتموند و حضور کمرنگ آنها در پنجره‌های تابستانی و زمستانی گفت: «ما برنامه‌ای برای سود مازاد در نقل و انتقالات نداریم و نمی‌خواهیم از فروش بازیکنان سود زیادی داشته باشیم. ما همچنین نمی‌توانیم در نقل و انتقالات ۱۰۰ میلیون خاص سرمایه‌گذاری کنیم اما به‌طور قابل توجهی بیشتر درآمدهایمان از فروش بازیکنان را در نقل و انتقالات خرج می‌کنیم که برای دورتموند رویکرد جدیدی است.»

 او سپس در مورد بازی در فینال چمپیونزلیگ مقابل رئال صحبت کرد: «برای دورتموند، این مطمئنا یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های تاریخ باشگاه است. زیرا باید بدون حسادت بگوییم که رئال مادرید بزرگ‌ترین و موفق‌ترین باشگاه در جهان و باشگاهی با بیشترین اعتبار در این رقابت‌هاست و شکست دادن آنها و قهرمانی، موفقیت بزرگی خواهد بود.

برای خود من شخصا به این دلیل که این آخرین بازی است که در آن مسئولیت ورزشی دارم، این دیدار بزرگترین بازی تاریخ خواهد بود.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار